دستگاه قضایی با متخلفان حادثه ناگوار آبادان برخورد کند

رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی ضمن تسلیت به بازماندگان حادثه فروریختن ساختمان در آبادان و جان باختن جمعی از هموطنان و دعوت مردم شریف آبادان به حفظ آرامش، خواستار برخورد قاطع با متخلفان و مقصران این اتفاق ناگوار از سوی دستگاه قضایی شد.

به گزارش ایمنا، آیت‌الله احمد جنتی در پی حادثه فروریختن ساختمان در آبادان و جان باختن جمعی از هموطنان، با صدور پیامی ضمن تسلیت به بازماندگان این حادثه تلخ و دعوت مردم شریف آبادان به حفظ آرامش، از دستگاه قضائی خواست با متخلفان و مقصران این اتفاق ناگوار برخورد قاطع کند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در این پیام آورده است: حادثه دلخراش فروریختن ساختمانی در آبادان که موجب جان باختن عده‌ای از هم‌میهنان عزیز شد مایه تأسف و تأثر فراوان است.

وی افزود: اینجانب ضمن اعلام همدردی و عرض تسلیت به بازماندگان داغدار این حادثه تلخ و طلب رحمت و مغفرت الهی برای درگذشتگان این واقعه ناگوار، مردم شریف و خونگرم آبادان را به حفظ آرامش دعوت نموده و از دستگاه‌های امدادی می‌خواهم در روند امدادرسانی و آواربرداری تسریع کنند.

جنتی اضافه کرد: همچنین بر خواست افکار عمومی از دستگاه قضائی مبنی بر پیگرد قانونی و برخورد جدی با عاملان و مقصران این رخداد سخت تأکید می‌کنم.

منبع: ایرنا

کد خبر 578218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.