از کشف جسد متلاشی شده یک کودک تا پیدا شدن نوزاد دختر در خیابان ونک

کشف جسد متلاشی شده یک کودک، چاقو چاقو کردن مادر و دختر به خاطر گربه، اعترافات عامل شلیک‌های خیابان طالقانی، حمله سگ ولگرد به کودک پنج ساله، کلاهبرداری در نقش مأمور نظامی و امنیتی، کشف جسد پسر ۱۷ ساله و مرد جوان در غار اسکندر، پیدا شدن نوزاد دختر در خیابان ونک را در بسته خبری حوادث ایمنا بخوانید:

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد حق ویردی پور دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان کلیبر از کشف بقایای جسد کودک مجهول‌الهویه در اراضی روستای آغجه قشلاق سفلی این شهرستان خبر داد و با اعلام اینکه از تاریخ فوت این کودک زمان زیادی سپری شده است، اظهار کرد: بر اثر همین موضوع جسد متوفی متلاشی شده است و برای تعیین علت تامه فوت، تاریخ دقیق فوت و نیز تشخیص هویت، بقایای جسد به اداره کل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه بقایای جسد کودک در اراضی روستای آغجه قشلاق توسط عوامل مرجع نیروی انتظامی کشف شد، افزود: در این مورد پرونده‌ای تشکیل و به شعبه اول بازپرسی ارجاع شد و بازپرس شعبه اول دادسرای شهرستان کلیبر در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی پرونده است. به محض تکمیل شدن تحقیقات و شناسایی هویت متوفی و اولیای دم و همچنین جنایی یا غیرجنایی بودن فوت، خبرهای تکمیلی اعلام خواهد شد.

چاقو چاقو کردن مادر و دختر به خاطر گربه

روز گذشته رسیدگی به درگیری منجر به فوت مرد ۵۰ ساله در دستور کار مأموران کلانتری فلسطین قرار گرفت و بلافاصله تیم جنایی به همراه محمدتقی شعبانی در محل وقوع حادثه حاضر شدند. این درگیری ساعتی قبل از اینکه رنگ خون بگیرد به اطلاع مرکز فوریت‌های پلیس رسید و مأموران پلیس در صحنه حاضر شدند.

مشخص شد مرد ۵۰ ساله با همسایه طبقه پایین خود درگیر شده و علت درگیری به خاطر گربه‌های آنها بود. مرد میانسال می‌گفت گربه‌های خانگی من از نژاد اصیل هستند و این خانم گربه خیابانی به خانه می‌آورد که ممکن است گربه‌های من را بیمار کند. بعد از دقایقی از حضور پلیس، با توجه به اینکه ماجرا فیصله پیدا کرد مأموران محل را ترک کردند.

مرد ۵۰ ساله بلافاصله بعد از دور شدن پلیس، با در دست داشتن کارد آشپزخانه به مقابل خانه همسایه خود رفت و به محض اینکه دختر ۳۹ ساله در را باز کرد، اقدام به وارد کردن ضربات چاقو به او کرد. مادر دختر برای نجات جان دختر جوان خود وارد عمل شد و مرد به این مادر هم چند ضربه با چاقو زد.

وی سپس در راه پله اقدام به خودزنی کرد و دو ضربه به گردن خود و چندین ضربه هم به شکم خود زد که سبب مرگ او شد. درحالی که مادر و دختر به بیمارستان منتقل شدند حال دختر ۳۹ ساله وخیم گزارش شده است. بنا بر این گزارش، رسیدگی به این پرونده در دستور کار بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران قرار دارد.

اعترافات عامل شلیک‌های خیابان طالقانی

صبح امروز در خیابان طالقانی صدای تیراندازی به گوش رسید و مشخص شد دو مأمور پلیس هدف تیراندازی خونین قرار گرفتند که مأموران موفق به دستگیری متهم شدند و از تیراندازی‌های وحشت‌آور او جلوگیری کردند. مأموران پس از دستگیری متهم پی بردند مرد جوان روز گذشته در شهریار به خاطر اختلاف ملکی، اقدام به قتل چهار مرد و زخمی کردن دو نفر کرده است و زمانی که متهم از سوی مأموران شناسایی شده برای فرار از دست پلیس اقدام به تیراندازی کرده است.

دو مأمور مصدوم که از ناحیه پا و صورت مصدوم شدند، برای درمان به بیمارستان منتقل شدند و متهم پس از دستگیری در اعترافات خود اظهار کرد: از ۱۸ سالگی از قربانیان جنایت کینه به دل داشتم و با آنها اختلاف ملکی داشتم تا اینکه از دو یا سه سال قبل بود که تصمیم به قتل آنها گرفتم.

وی افزود: از اینکه دو نگهبان بی‌گناه را کشتم پشیمانم اما از قتل دو مرد دیگر را که با آنها در کار خرید و فروش زمین و باغ کار می‌کردم پشیمان نیستم و خودشان باعث شدند تا من بخاطر اختلاف ملکی که با آنها داشتم دست به این کار بزنم و نمی‌دانم چه شد که در صحنه دستگیری به مأموران تیراندازی کردم.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

حمله سگ ولگرد به کودک ۵ ساله

وحید شادی نیا سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی، اظهار کرد: در این حادثه کودک پنج ساله مورد هجوم سگی در باغ قرار گرفت، پدر خانواده به کمک فرزند خود شتافت و کودک را از دست سگ نجات داد. خود پدر نیز درپی این حادثه مورد هجوم قرار گرفت، همسایگان به کمک پدر و پسر آمدند و متأسفانه انگشت دو همسایه به علت گازگرفتگی سگ قطع شد.

وی افزود: در ادامه سگ مهاجم، زن ۶۰ ساله را در مسیر فرار مورد حمله قرار داد و مصدوم کرد. همه مصدومان این حادثه بلافاصله تحت اقدامات درمانی اورژانس قرار گرفتند و توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان سینا تبریز منتقل شدند.

کلاهبرداری در نقش مأمور نظامی و امنیتی

مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد درپی ثبت شکایت‌های متعدد علیه فردی که با عناوین نظامی و امنیتی از مردم کلاهبرداری می‌کرد و با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند، تلاش‌های گسترده اطلاعاتی با بهره‌گیری از روش‌های تخصصی آغاز شد و ضابطان سازمان حفاظت اطلاعات سپاه متهم ج_ر که با جعل عناوین و اسناد نهادهای اطلاعاتی مبادرت به کلاهبرداری گسترده با عنوان ثبت نام اعزام به حج و عتبات عالیات از شکات کرده بود، بازداشت کردند. براساس این گزارش تاکنون حدود ۳۰۰ نفر شاکی در این زمینه شناسایی شده‌اند و تحقیقات ادامه دارد.

کشف جسد پسر ۱۷ ساله و مرد جوان در غار اسکندر

وحید شادی نیا سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: شامگاه دیروز پس از تماس تلفنی با اورژانس مبنی بر گرفتار شدن دو کوهنورد در غار اسکندر، بلافاصله عوامل اورژانس به محل حادثه اعزام شدند. جسد مرد ۴۰ ساله و پس از ساعاتی جسد پسر ۱۷ ساله از داخل غار پیدا و به بیرون منتقل شد.

پیدا شدن نوزاد دختر در خیابان ونک

محمد نصیری معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: خبر رها شدن نوزادی چندروزه در محدوده خیابان ونک در مقابل شیرخوارگاه آمنه صحت دارد و در روز پنجشنبه این نوزاد رها شده است.

وی افزود: از طریق گریه‌های این نوزاد در مقابل شیرخوارگاه آمنه، یکی از شهروندان مطلع می‌شود که پس از آن و از طریق اورژانس این موضوع پیگیری می‌شود. این نوزاد دختر است و هم‌اکنون در یکی از بیمارستان‌های شهر تهران تحت فرآیند درمانی قرار دارد.

کد خبر 578216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.