ضرورت توجه به تعالی خانواده و جوانی جمعیت در کاشان

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کاشان از ضرورت توجه به تعالی خانواده و جوانی جمعیت با هدف تبیین ارزش فرزند و فرزندآوری خبر داد.

عفت پدرام‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص تعالی خانواده و جوانی جمعیت، اظهار کرد: تعالی خانواده و افزایش جمعیت یکی از مطالبات مقام معظم رهبری است و ایشان طی سال‌های اخیر به کرات در فرمایشاتشان، خطرات کاهش جمعیت را گوشزد و مسئولان امر را به سیاست‌هایی برای افزایش نرخ باروری دعوت کرده‌اند؛ ضرورت این امر مهم سبب شد تا برنامه‌ریزی‌هایی در این زمینه انجام شود.

وی افزود: آسیب‌های تک فرزندی، بررسی علمی ابعاد فاجعه سقط جنین و تشریح وضعیت فعلی فرزندآوری در ایران و کاشان، تبیین ارزش فرزند و فرزندآوری، بیان راهکارهای عملیاتی برای تشویق مردم به فرزندآوری از جمله موضوعاتی است که به منظور افزایش جمعیت و تشویق جوانان به فرزندآوری باید به آن پرداخته شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کاشان خاطرنشان کرد: همایش "تعالی خانواده و جوانی جمعیت" با همکاری مشترک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، بسیج جامعه زنان، معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و امور بانوان فرمانداری ویژه کاشان در راستای توجه به سیاست‌های جوانی جمعیت در کاشان اجرا شد، امیدوارم این همایش دستاوردهای کارآمدی را به دنبال داشته باشد.

کد خبر 578201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.