بافت و هویت روستا با نماهای روستایی حفظ شود

فرماندار شهرستان فراهان گفت: مسئولان در کنار بهبود زیرساخت‌ها، باید نگاه ویژه‌تری به بافت و جایگاه روستا داشته باشند تا ظرفیت‌های توسعه روستا ماهیت خود را از دست ندهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالقاسم آقازیارتی در نشست فرماندار فراهان با دهیاران بخش مرکزی شهرستان، اظهار کرد: وظیفه همه ما حرکت مجدانه در مسیر رضایتمندی هرچه بیشتر مردم است. روستاها منشأ و مبدأ توسعه و رشد جامعه، منبع ارزنده‌ای از نیروی انسانی و مجموعه‌های مولد و تولید در کشور هستند و باید از همه جهات به روستاها توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه حفظ بافت روستایی در کنار رشد و تعالی آن و همتراز کردن خدمات در روستا امری بسیار ضروری است، افزود: مسئولان در کنار بهبود زیرساخت‌ها، باید نگاه ویژه‌تری به بافت و جایگاه روستا داشته باشند تا ظرفیت‌های توسعه روستا ماهیت خود را از دست ندهد.

فرماندار شهرستان فراهان، دهیاران را نمایندگان دولت در روستاها، عصاره رأی مردم و پل ارتباطی دولت و مردم دانست و خاطرنشان کرد: دهیاران باید در انجام امور مردم و تسریع در کار آنان کوشا باشند، با دوری از منازعات جناحی و سیاسی، عمران و آبادانی روستا را در اولویت کاری خود قرار دهند و با مردم مهربان و صمیمی باشند.

آقازیارتی تاکید کرد: دهیاران باید با شناسایی ظرفیت‌های موجود و تبدیل آنها به یک فرصت، جهت آبادانی و ایجاد اشتغال در روستاها تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه دهیاران بازوان توانمند دولت در روستاها هستند و در حل مشکلات روستاها نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند، تصریح کرد: معیار ارائه خدمات و وظایف، قانون است. از دهیارانی که در تمام اقدامات خود قانون را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند و در چهارچوب قانون عمل می‌کنند حمایت می‌کنیم و بر این باور هستیم که لازمه موفقیت ارائه خدمات به مردم و تعامل، همکاری و هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی در چهارچوب قانون است.

فرماندار شهرستان فراهان گفت: حضور مسئولان شهرستان در جلسات هم‌اندیشی دهیاران علاوه بر افزایش تعامل کارگشا نیز خواهد بود.

به گزارش ایمنا، نشست فرماندار فراهان با دهیاران بخش مرکزی شهرستان با حضور بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان ادارات با هدف ایجاد تعامل و همکاری سازنده جهت ارائه خدمات مناسب در سطح روستاها برگزار شد.

کد خبر 578191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.