افزایش ۴ برابری خودروهای حمل زباله اهواز

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز گفت: در چهار ماه گذشته ۱۲ دستگاه خودرو تخصصی در این سازمان تعمیر و بهسازی شد، به‌طوری که تعداد خودروهای حمل زباله اهواز چهار برابر شده است.

اسماعیل آخوندشوشتری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از زمان خلع ید پیمانکار حمل زباله در منطقه شش شهرداری اهواز، علاوه بر نخاله‌های ساختمانی، زباله‌های خانگی این منطقه نیز توسط نیروهای سازمان خدمات موتوری جمع‌آوری می‌شود.

وی افزود: تعداد ماشین‌آلات جمع‌آوری زباله به صورت قابل توجهی افزایش یافته است، به گونه‌ای که بر اساس اعلام ساکنان منطقه، شرایط جمع‌آوری زباله نسبت به گذشته بهتر شده است و رضایتمندی آنها را به‌همراه داشته است.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز گفت: تعدادی از خودروهای ناوگان سازمان خدمات موتوری، فرسوده و تعدادی نیز به علت نیاز به تعمیر در پارکینگ‌های سازمان قرار گرفته است، با این حال تلاش کردیم ماشین‌آلات موجود تعمیر و بازسازی شود و در شرایط بهتری قرار گیرد تا بتوانیم از آنها برای خدمت‌رسانی به شهروندان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: تعداد ۱۰ دستگاه خودروی مستعمل که از چرخه خدمت‌رسانی کنار گذاشته شده بود، در حال تعمیر و بازسازی کامل است و تا هفته‌های آینده وارد مدار خدمت‌رسانی می‌شود.

آخوندشوشتری تصریح کرد: در چهار ماه گذشته ۱۲ دستگاه خودروی تخصصی در این سازمان تعمیر و بهسازی شد؛ به‌طوری که تعداد خودروهای حمل زباله اهواز چهار برابر شده است.

وی تاکید کرد: سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز قصد اعلام فراخوان عمومی جهت دعوت از کارگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر و متخصص با رزومه قابل قبول در استان خوزستان در امور تعمیرات خودروهای سنگین و ماشین‌آلات تخصصی را دارد تا بتواند از ظرفیت آنها جهت تعمیر بهسازی و بازسازی برخی خودروهای تخصصی موجود استفاده کند.

کد خبر 578100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.