پخش ۱۲۰۰تن آسفالت در معابر خوانسار

معاون عمرانی شهرداری خوانسار گفت: طی دو ماه نخست سال جاری، ۱۲۰۰تن آسفالت برای لکه‌گیری و ترمیم ترانشه‌های سطح شهر استفاده شده است.

علیرضا مقدسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طی دو ماه نخست سال جاری به منظور سهولت در تردد شهروندان و بهبود عبورومرور شهری، ۱۲۰۰ تن آسفالت برای لکه‌گیری و ترمیم ترانشه‌های سطح شهر استفاده شده است.

وی با بیان اینکه بهسازی معابر از مطالبات بحق شهروندان است، افزود: شهرداری خوانسار با برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم و به منظور آسایش شهروندان، خدمت‌رسانی مطلوب و بهبود سیما و منظر شهر پروژه بهسازی معابر سطح شهر را در دستور کار قرار داده است.

معاون عمرانی شهرداری خوانسار از آماده‌سازی و زیرسازی کوچه مسجد حضرت ابوالفضل در محله بیدهند به منظور اجرای آسفالت خبر داد و تصریح کرد: ساماندهی و آسفالت اطراف استخر ذخیره آب سرچشمه خوانسار به منظور کاشت انواع گونه‌های گیاهی در حال انجام است.

مقدسی گفت: اسفندماه ۱۴۰۰ در قالب طرح استقبال از بهار و به منظور سهولت در تردد شهروندان و بهبود عبورومرور شهری، ۴۰۰ تن آسفالت در عملیات لکه‌گیری و ترمیم ترانشه‌های سطح شهر مورد استفاده قرار گرفت.

کد خبر 578087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.