قهرمان فینال لیگ قهرمانان۲۰۲۲ را هافبک‌ها مشخص می‌کنند/‌ حذف PSG آبروریزی بود!

سردبیر و نویسنده رسانه ESPN درخصوص فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۲ صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب _شنبه هفتم خردادماه_ دو تیم رئال‌مادرید و لیورپول در فینال‌لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۲ و با قضاوت «کلمن تورپن» فرانسوی به مصاف هم می‌روند. با توجه به این مسابقه، خبرنگار ایمنا به سراغ مارک اوگدن سردبیر و نویسنده ارشد رسانه ESPN رفت تا با او در همین خصوص گفت‌وگویی انجام دهد.

مارک، خوشحالیم که برای بار دوم با شما گفت‌وگو می‌کنیم؛ نظرتان درخصوص فینال لیورپول-رئال در فصل ۲۰۲۲ لیگ قهرمانان چیست؟

من هم خوشحال هستم که دوباره با شما صحبت می‌کنم. در بازی امشب لیورپول احتمالاً تیم برتر میدان باشد چون بازیکنان بهتری در اختیار دارد و از بهترین تیم‌های حال حاضر اروپاست؛ البته بازیکنان خوبی هم مانند تیاگو آلکانترا در این تیم بازی می‌کنند که به آن‌ها برای این مسابقه کمک زیادی می‌کند.

فابینیو هم برای رئال و هم لیورپول بازی کرده، در بازی امشب مؤثر خواهد بود؟

فابینیو بازیکن بسیار مهمی برای لیورپول به حساب می‌آید، اما حدوداً دو هفته است که به دلیل مصدومیت، بازی نکرده است. ممکن است که در این بازی شاهد حضور او در ترکیب لیورپول باشیم اما این نکته که او کاملاً آماده نیست، می‌تواند یک مشکل برای لیورپول باشد. فابینیو و تیاگو عناصر مهمی در میانه میدان برای قرمزها هستند و عدم آمادگی هر کدام از آن‌ها می‌تواند کار لیورپول را سخت کند.

قهرمان فینال لیگ قهرمانان۲۰۲۲ را هافبک‌ها مشخص می‌کنند/‌ حذف PSG آبرو ریزی بود!

بعد از شکست در فینال ۲۰۱۸، صلاح به دنبال انتقام است و کُری زیادی با رئالی‌ها خوانده، نظر شما در این خصوص چیست؟

مشخصاً صلاح در فینال قبلی برابر رئال مادرید دچار مصدومیت شد و این بازی برای او حکم یک انتقام را دارد. این بازی تبدیل به یک مسئله شخصی برای او شده ولی فکر می‌کنم باز هم این مسئله تغییر زیادی در جریان بازی ایجاد نکند، به این خاطر که رئال مادرید یک تیم منسجم است.

پاریسی‌ها میزبان فینال هستند و تیم آن‌ها علی‌رغم خرج‌های زیاد حذف شد، در این خصوص چه نظری دارید؟

پاری سن ژرمن برابر رئال مادرید در مرحله حذفی از رقابت‌ها کنار رفت و فکر می‌کنم اگر پاریسی‌ها رئال را شکست می‌دادند، می‌توانستند به فینال نیز راه پیدا کنند. به هر حال مسئله اصلی بازیکنان داخل زمین و شرایط مسابقه است. درست است که آن‌ها به تازگی با امباپه تمدید کرده‌اند و همانند منچسترسیتی هزینه‌های زیادی انجام داده‌اند، اما باید در نظر بگیریم که این شکست‌ها و حذف شدن‌ها برای این تیم خوب نیست و به نوعی آبروریزی محسوب می‌شود!

فکر می‌کنید بازی در ۹۰ دقیقه تمام می‌شود، یا به وقت اضافه می‌رود؟ کدام تیم قهرمان می‌شود؟

فکر می‌کنم شرایط بازی کاملاً به تیاگو بستگی دارد. اگر تیاگو روز خوبی را سپری کند، لیورپول شانس بیشتری خواهد داشت؛ چراکه میانه میدان را کنترل می‌کند. اگر تیاگو در زمین نباشد، مودریچ، کروس و کاسمیرو می‌توانند میانه میدان را تصاحب کنند و به خوبی از پس لیورپول بربیایند. فکر می‌کنم لیورپول تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا هر چه زودتر در جریان مسابقه به گل برسد. اگر لیورپول گل اول بازی را به ثمر برساند و این اتفاق در بیست دقیقه اول بیفتد، می‌توانیم شانس بیشتری برای شاگردان کلوپ قائل شویم. اگر رئال گل اول را بزند، کار برای آن‌ها ساده‌تر خواهد شد. پیش‌بینی قهرمان خیلی سخت است.

گفت‌وگو از: علی سرفراز_خبرنگار سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 578085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.