خداحافظی ستاره ساحل عاجی با میلانی‌ها برای رفتن به بارسلونا؟

هافبک ساحل عاجی میلان،‌پس از قهرمانی در سری «آ» با میلانی‌ها خداحافظی کرد تا احتمالا با قراردادی آزاد، راهی بارسلونا شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرانک کسیه پس از قهرمانی میلان در سری «آ» پیام خداحافظی را برای هواداران این باشگاه ارسال کرد؛ زیرا او آماده می‌شود تا انتقال رایگان پیش‌بینی شده به بارسلونا را انجام دهد.

بازیکن ملی‌پوش ساحل عاج برای قهرمانان ایتالیا در تلاش برای رقم زدن این اتفاق در این دوره نقش کلیدی داشته و به پیروزی دراماتیک روز آخر مقابل ساسولو کمک کرده است.

او اکنون با حضور فعال در رسانه‌های اجتماعی از صمیم قلب خداحافظی خود را برای هواداران اعلام کرد.

کسیه درمورد خروجش چه گفته است؟

پس از پنج سال، نمی‌توانستم امیدوار باشم که این تجربه بزرگ را به روشی بهتر به پایان برسانم! کسیه به دو زبان ایتالیایی و فرانسوی در اینستاگرام همراه با انتشار ویدئویی از دوران حضور خود در باشگاه نوشت: «این] یک احساس منحصربه‌فرد است، ما قهرمان ایتالیا هستیم! مفتخرم که این پیراهن باشکوه را پوشیده‌ام و این سفر را با همراهان فوق‌العاده به اشتراک گذاشته‌ام! برای همه چیز متشکرم. از همه شما متشکرم!»

آیا کسیه به بارسا خواهد پیوست؟

اگرچه هنوز به صورت رسمی این توافق اعلام نشده است، اما به نظر می‌رسد که کسیه پس از پایان قراردادش با میلان، با بارسلونا امضا خواهد کرد.بلوگرانا در بیشتر فصل به دنبال جذب او بوده است و این گمانه زنی‌ها تنها پس از رد تمدید با سران سن سیرو توسط بازیکن ملی پوش ساحل عاج شدت پیدا کرده است.

به نظر می‌رسد که او یکی از چندین چهره جدید در نیوکمپ برای فصل آینده باشد، زیرا ژاوی به دنبال اصلاحات اساسی در تیم خود از دوران رونالد کومان است که در فصل گذشته آن را تحویل گرفته بود.

کد خبر 578076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.