طعنه سنگین مدافع رئال‌مادرید به محمد صلاح!

دنی کارواخال، مدافع تیم فوتبال رئال‌مادرید پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا طنعه سنگینی به ستاره مصری لیورپول زده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دنی کارواخال، مدافع رئال‌مادرید، جنگ لفظی را با لیورپولی‌ها پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا شروع کرده و به محمد صلاح درباره باری که برای انتقام شکستشان در سال ۲۰۱۸ روی دوش آن‌ها وجود دارد، هشدار داد.

بخش زیادی از بازی شنبه شب، به محمد صلاح و عزم او برای جبران شکست سه بر یک لیورپول مقابل لوس بلانکوس در چهار سال پیش برمی‌گردد، زمانی که ستاره مصری در نیمه اول پس از برخورد با سرخیو راموس به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف مجبور به ترک زمین شد. با این حال، کارواخال اکنون گفته است که صلاح می‌تواند تحت فشار تلاش برای جلوگیری از تکرار آن شکست دردناک در شهر کیف اوکراین، قرار گیرد.

پس از اینکه لیورپول در اوایل ماه جاری حضور خود را در فینال تضمین کرد، صلاح گفت که به فکر انتقام است، اگرچه این موضوع در کنفرانس خبری اوایل این هفته نادیده گرفته شد.

کارواخال در پاسخ به پرسشی درباره انگیزه‌های لیورپول برای بازی فینال امشب لیگ قهرمانان اروپا در پاریس، به ABC گفت: «نمی‌دانم صلاح یا لیورپول در حال انتقام هستند یا خیر. درست است که وقتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا شکست می‌خورید، همیشه می‌خواهید در برابر همان تیم شانس دومی داشته باشید تا آن‌ها را شکست دهید. بیایید امیدوار باشیم که شکست خوردن در دومین فینال لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید برای صلاح، دردآور نباشد.»

رئال مادرید با شکست پاری سن‌ژرمن، چلسی و منچسترسیتی در راه رسیدن به پایتخت فرانسه، حریفانی دشوار و عملکرد فوق‌العاده خوبی برای رسیدن به فینال داشته است.

اگر آن‌ها به روند خوب خود ادامه دهند و جام را ببرند، کارواخال اذعان می‌کند که می‌توان آن را بزرگ‌ترین دستاورد باشگاه در نظر گرفت، با توجه به این واقعیت که آن‌ها در هر سه بازی حذفی خود کامبک زده‌اند.

کارواخال گفت: «می‌تواند این اتقاق رخ دهد.» این اتفاق در سال ۲۰۱۸ که پی‌اس‌جی، یوونتوس، بایرن و لیورپول در حذفی حاضر بودند، رخ داده بود. بنابراین شکست دادن دو فینالیست سال گذشته (چلسی و من‌سیتی) و پی‌اس‌جی با ستارگانی مانند کیلیان امباپه، لیونل مسی، نیمار و راموس باعث می‌شود رشد کنیم و به دنیا نشان دهیم مادرید چیست و این باشگاه به چه معناست.

کد خبر 578069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.