محمد صلاح و انتقامی که انتظارش را می‌کشید

قرمزهای آنفیلد یا حداقل محمد صلاح، هنوز شکست در فینال ۲۰۱۸ را فراموش نکرده‌اند و به دنبال انتقام گرفتن از رئال مادرید هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یک توئیت شش کلمه‌ای از محمد صلاح پیش از دیدار نهایی لیگ قهرمانان کافی بود تا مشخص شود این بازیکن مصری هنوز اتفاقات فینال قبلی رئال مادرید و لیورپول را از یاد نبرده و کاملاً باانگیزه مضاعف پا به دیدار آتی خواهد گذاشت تا انتقام بگیرد.

رئال مادرید هنوز در سانتیاگو برنابئو در زمین حضور داشت و کامبک باورنکردنی خود برابر منچسترسیتی در نیمه نهایی را جشن می‌گرفت که ستاره مصری لیورپول پیام مستقیم به این باشگاه را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. صلاح همچنین پس از پیروزی تیمش مقابل ویارئال نیز به طور واضح احساس خود را برای صف آرایی دوباره برابر مادریدی‌ها بیان کرد.

زمانی که پس از مسابقه از صلاح درباره تیمی که او دوست دارد در فینال برابر آن بازی کند، پرسیدند در پاسخ گفت: اگر شخصاً از من بپرسید، می‌خواهم با مادرید بازی کنم، چون در فینال مقابل آنها شکست خوردیم. خیلی خوب است که برای سومین بار در پنج سال اخیر در فینال حضور داریم و اگر بخواهم صادق باشم، واقعاً دوست دارم برابر رئال مادرید قرار بگیریم.

چهار سال پیش در فینال کیف بود که رئال مادرید و لیورپول در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت شاگردان زیدان موفق شدند با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسند. در آن مسابقه محمد صلاح به دلیل برخوردی که با سرخیو راموس داشت دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را خیلی پیش تر از آنکه سوت پایان بازی به صدا دربیاید، ترک کرد.

همان اتفاقات فینال گذشته حالا انگیزه اصلی صلاح برای رویارویی مجدد با رئال مادرید شده است. او درباره اتفاقات آن مسابقه گفته بود: مصدومیت در بازی برابر رئال مادرید بدترین لحظه دوران حرفه‌ای من بود. قبلاً در فوتبال چنین احساسی نداشتم. ما یک حساب تسویه نشده داریم و شکی در این موضوع وجود ندارد.

پاریس این بار میزبان یک بازی هیجان‌انگیز خواهد بود و دو غول دنیای فوتبال برابر یکدیگر قرار می‌گیرند. این بار محمد صلاح امیدوار است که او بتواند پیروز میدان باشد تا خاطره تلخ کیف را پشت سر بگذارد.

کد خبر 578062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.