ترکیب احتمالی لیورپول مقابل رئال‌مادرید در فینال لیگ قهرمانان

یورگن کلوپ و شاگردانش امید زیادی دارند تا با یک نمایش درخشان دیگر، رئال‌مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا شکست دهند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، نگاهی گذرا به ترکیب پیش‌بینی شده دو تیم رئال‌مادرید و لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا، احتمالاً مهم‌ترین بررسی از بازی حساسی است که پیش روی هواداران فوتبال در اروپا قرار دارد.

دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی روز شنبه میان دو تیم لیورپول و رئال مادرید برگزار می‌شود که شاگردان باتجربه آنچلوتی در فینال امیدوار هستند تا لیورپول با مهره‌های فراوانش را شکست دهند و به سیزدهمین قهرمانی خود در اروپا دست یابند.

یورگن کلوپ این روزها بیش از هر کسی به تقابل با رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا فکر می‌کند. او به خوبی می‌داند که رئال مادرید مثل همه مسابقات مرحله حذفی لیگ قهرمانان در دیدار نهایی نیز چشم به ضدحملات دوخته و عملکرد دفاعی خوب از قرمزها می‌تواند تا حد زیادی کار آن‌ها را در دیدار فینال راحت کند. این مسئله بیش از هر زمانی در دیدار برابر پاری سن ژرمن مشهود بود، زمانی که سرعت کیلیان امباپه نتوانست مادریدی‌ها را از دور رقابت‌ها کنار بزند.

لیورپول باید تلاش زیادی کند تا فضاهای موجود را ببندد و اجازه ضدحمله را به رئال ندهد. بازگشت به موقع فابینیو از مصدومیت می‌تواند کمک شایانی به لیورپول کند. البته بازی رو به جلو از آرنولد احتمالاً مشکل‌ساز خواهد شد و کلوپ به خوبی می‌داند که این بازیکن انگلیسی باید روی حملات رئال و نفوذهای وینیسیوس تمرکز بالایی داشته باشد.

اگرچه وینیسیوس و بنزما یکی از خطرناک‌ترین زوج‌های خط حمله اروپا را تشکیل داده‌اند، اما محمد صلاح و سادیو مانه که بازیکنان کناری لیورپول هستند، نقش مهمی در بازی نهایی خواهند داشت و نمایش درخشان از سوی آن‌ها می‌تواند کار رئال مادرید را یکسره کند.

مهم‌ترین مزیت لیورپول نه تنها برخورداری از دو وینگر استثنایی است، بلکه ترنت الکساندر آرنولد و اندرو رابرتسون نیز با نفوذهای خود قطعاً دفاع مادرید را به زحمت می‌اندازند. آرنولد در این فصل از رقابت‌ها ۱۸ پاس گل در تمام رقابت‌ها در این فصل به ثبت رسانده و از این حیث سومین بازیکن در پنج لیگ برتر اروپا است.

تیم کلوپ از لحاظ مهره بسیار قوی‌تر از رئال است و باید به راحتی پیروز شود، اما آنچلوتی می‌تواند با تعویض‌های خود، نبرد کلیدی فینال را به سود رئال تغییر دهد. کلوپ باید شروع سریع و قدرتمندانه‌ای در بازی داشته باشد تا به حریف خود اجازه خودنمایی ندهد.

ترکیب احتمالی لیورپول در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا: الیسون، آرنولد، ماتیپ، فن دایک، رابرتسون، هندرسون، فابینیو، کیتا، صلاح، مانه، دیاز

کد خبر 578023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.