وزش باد شدید و غبار محلی تا ۵ روز آینده در اصفهان/گردوخاک در مناطق شرقی ادامه دارد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از برقراری جوی نسبتاً پایدار تا پنج روز آینده بر روی استان اصفهان خبر داد و گفت: شدت پدیده گردوغبار کاهش یافته است اما این پدیده با وزش باد در مناطق شرقی استان ادامه می‌یابد.

حجت‌الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده برقراری جوی نسبتاً پایدار تا پنج روز آینده بر روی استان اصفهان است و آسمان در بیشتر مناطق صاف تا قسمتی ابری و غبار محلی، گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده و بیشتر مناطق استان اصفهان را بدون تغییر محسوس دانست و افزود: دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌ها به ۳۲ و در خنک‌ترین زمان به ۱۶ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خنک‌ترین نقطه استان را بویین و میاندشت با دمای یک درجه سانتی گراد بالای صفر اعلام کرد و گفت: خور و بیابانک با دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر نیز گرم‌ترین شهرستان خواهد بود.

وی با اشاره به تداوم غبار محلی در پنج روز آینده، تاکید کرد: شدت پدیده گردوغبار کاهش یافته است اما بعد از ظهرها به ویژه در مناطق شرقی استان گردوخاک محلی ادامه دارد.

کد خبر 577976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.