عصرانه خبری شهرهای ایران در پنجم خردادماه

در این بسته خبری از گودبرداری غیراصولی در آمل شد تا معرفی شهردار جدید اهر و نرخ مصوب کرایه تاکسی و آژانس‌های تلفنی گرگان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

گودبرداری غیراصولی و ریزش یک ساختمان در آمل

روح الله اسماعیلی، رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری آمل گفت: گودبرداری غیراصولی برای ساخت یک ساختمان، موجب ریزش یک خانه مسکونی ویلایی در آمل شد.

بهره‌برداری از هفت پروژه عمرانی در اردبیل

محمود صفری، شهردار اردبیل از بهره‌برداری از هفت پروژه عمرانی در اردبیل تا پایان شهریور ماه امسال خبر داد.

معرفی شهردار جدید اهر

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی طی حکمی از سوی استاندار آذربایجان شرقی، محمد باقر خانی به‌عنوان شهردار جدید اهر معرفی شد.

فضاآرایی قزوین به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)

علیرضا منجم، سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از فضاآرایی سطح شهر به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب تشیع خبر داد.

افتتاح ایستگاه سوم آتش‌نشانی محمدشهر

مهرداد حسن‌زاده، شهردار محمدشهر از افتتاح سه پروژه عمرانی در این شهر با اعتبار ۲۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد.

استخراج ۳۵ هزار تن سنگ لاشه از معدن شهرداری

حمید احمدی، سرپرست شهرداری خمین گفت: ۳۰ تا ۳۵ هزار تن سنگ لاشه استخراج شده از معدن شهرداری خمین برای اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری استفاده می‌شود.

لزوم ثبت پروانه فعالیت برای خودروهای باربری درون شهری ساری

سجاد اسدی‌زغالچالی، رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ساری، اظهار کرد: کلیه خودروهای باری درون شهری که تا به حال اقدام به ثبت‌نام جهت اخذ پروانه فعالیت یا سند حمل نکرده‌اند، از دوم خردادماه توسط دوربین‌های پلاک خوان اعمال قانون می‌شوند.

سم‌پاشی درختان شهری قدس

علیرضا فروزان، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قدس با اشاره به دستور شهردار قدس مبنی بر احیا، حفظ و نگهداری فضای سبز شهری، از سم. پاشی درختان بوستان دانشجو در شهرک فرزان توسط کارکنان این سازمان خبر داد.

نرخ مصوب کرایه تاکسی و آژانس‌های تلفنی شهر گرگان

نرخ جدید و مصوب کرایه تاکسی و آژانس‌های تلفنی شهر گرگان از سوی سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری گرگان اعلام شد. بر اساس این مصوبه، نرخ کلیه خطوط تاکسی از ساعت ۲۲ شب تا ۶ بامداد مبلغ پنج هزار ریال افزایش دارد و از مسافران بالای پنج سال نیز کرایه دریافت می‌شود.

کد خبر 577880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.