بی‌اثر بودن تلاش برای کاهش تصادفات با وجود کیفیت پایین خودروها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: کیفیت پایین و استاندارد نبودن خودروهای تولید داخل و بی‌مسئولیتی سازمان‌های دخیل، عامل اساسی در کم اثر کردن تلاش شبانه‌روزی نیروهای خدوم پلیس راهنمایی و رانندگی است.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کیفیت پایین و استاندارد نبودن خودروهای تولید داخل و بی‌مسئولیتی سازمان‌های دخیل در قبول آن، عامل اساسی در کم اثر کردن تلاش شبانه‌روزی نیروهای خدوم پلیس راهنمایی و رانندگی است.

وی با اشاره به انتشار فیلم برخورد خودروی پژو با تابلوهای تبلیغاتی در فضای مجازی و مرگ سرنشینان، افزود: علت مرگ سرنشینان خودروی سواری پژو، ایمن نبودن و غیراستاندارد بودن خودرو است، تا زمانی که چنین خودروهای بی‌کیفیتی در جاده‌ها و چرخه ترافیک وجود دارد، تلاش پلیس و سایر سازمان‌ها برای کاهش تصادفات بی‌اثر و اساساً چنین انتظارات و توقعاتی نابه‌جا است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با بیان اینکه ممکن است علت تصادف خطای انسانی باشد اما علت مرگ سرنشینان ایمن نبودن و غیراستاندارد بودن خودرو است، خاطرنشان کرد: در هیچ نقطه‌ای از جهان چنین خودروهای بی‌کیفیتی تولید نشده است و سازمان استاندارد آن کشور نیز ایمنی آنها را تأیید نمی‌کند.

کد خبر 577863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.