هافبک آینده دار فرانسوی، به رئال و لیورپول چراغ سبز نشان داد!

اورلین چوآمنی هافبک موناکو که‌ تیم‌های زیادی را خواهان خود می‌بیند،‌ اعلام کرد که به دو تیم رئال مادرید و لیورپول علاقه دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اورلین چوآمنی فاش کرد که لیورپول و رئال مادرید را دوست دارد اما هنوز تصمیمی در مورد آینده خود نگرفته است.

هافبک موناکو در این فصل لیگ ۱ را تحت تأثیر قرار داده است و توجه باشگاه‌های مطرح در انگلیس و اسپانیا را به خود جلب کرده است، در حالی که پاری سن ژرمن نیز در حال آماده سازی برای پیوستن به جنگ بر سر این نقل و انتقال تابستانی است.

این بازیکن ۲۲ ساله می‌گوید که آماده رفتن به لالیگا یا لیگ برتر است و احساس می‌کند که می‌تواند با خواسته‌ها و سبک‌های مختلف بازی در هر دو لیگ سازگار شود.

وی در این باره گفت: "من هر دو [رئال مادرید و لیورپول] را دوست دارم، می‌توانم بازی تیم‌های اسپانیایی و انگلیسی را تماشا کنم. بازی در اسپانیا متفاوت است و بازی در انگلیس متفاوت است، اما در نهایت، برای من فقط یک مسئله مهم وجود دارد و آن هم انطباق است. "

موناکو پس از سوم شدن در لیگ ۱ به لیگ قهرمانان بازگشته است، در حالی که چوآمنی نیز در رأی گیری بهترین بازیکن سال لیگ ۱ فرانسه سوم شد. وی موفقیت تیم و خود را به هم تیمی‌های باتجربه خود، به ویژه شریک خط میانی یعنی سسک فابرگاس، که در استادیوم لوئیس دوم از آنها آموخته است، مرتبط می‌داند.

چوآمنی گفت: "فابرگاس اسطوره فوتبال است، بنابراین وقتی به اینجا آمدم، اولین ایده من این بود که از او سوالات زیادی بپرسم، مثل حرکات او، نحوه دادن توپ که چگونه باید آن را انجام دهم. برای من، این آسان است زیرا یکی از بهترین هافبک‌های فوتبال را کنار خودم دارم؛ او کمک زیادی به من می‌کند. من اینجا همه چیز برای پیشرفت و رشد به عنوان یک بازیکن را دارم."

با نگاهی به آینده، هم در سطح باشگاهی و هم احتمالاً با فرانسه در جام جهانی امسال، چوآمنی برای رسیدن به بالاترین سطح و هدف تلاش می‌کند و مایل است سبک‌های جدیدی از بازی را بیاموزد و احتمالاً در لیگ‌های جدید، برای انجام این کار حضور خواهد داشت.

وی افزود: "من فردی جاه طلب هستم. هر بار که کاری انجام می‌دهم، فقط می‌خواهم برنده شوم." اگر می‌خواهم عالی باشم، باید خودم را وفق دهم تا چیزهای زیادی یاد بگیرم که به من اجازه رشد به عنوان یک بازیکن را بدهد.»

کد خبر 577855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.