پاکبانان شهرداری خرم‌آباد تجلیل شدند

به همت دفتر تسهیل‌گری و توسعه محلی فلک‌الدین و میدان تیر و با همکاری پایگاه اجتماعی محله فلک‌الدین، امام جمعه محله و پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع)، از ۲۰ پاکبان منطقه دو شهرداری خرم‌آباد تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پژمان دالوند، مدیر دفتر تسهیل‌گری و توسعه محلی فلک‌الدین در این مراسم، اظهار کرد: تجلیل از پاکبانان و کارکنان خدمات شهری بنا بود در روز کارگر انجام شود، اما بنا به دلایلی این مراسم به تعویق افتاد و امروز برگزار شد.

وی خواستار نگاه ویژه شهرداری منطقه دو به بحث آب‌های سطحی، مبلمان شهری، پارک محله‌ای و معابر پلکانی شد و افزود: مناطق محروم باید اولویت اصلی شهرداری منطقه دو باشد.

علی نورایی، شهردار منطقه دو خرم‌آباد نیز در این مراسم
با قدردانی از کارکنان مجموعه شهرداری به‌ویژه پاکبانان، خاطرنشان کرد: با خدماتی که شهرداری در این مناطق ارائه خواهد داد، شاهد توسعه این مناطق خواهیم بود.

وی به خرید یکصد مخزن زباله و نصب آن‌ها در محله فلک‌الدین اشاره کرد و ادامه داد: خریداری ۳۰۰ چرخ مخزن، نصب مخازن جدید و جدول‌گذاری معابر از دیگر برنامه‌های شهرداری در این منطقه است.

شهردار منطقه دو خرم‌آباد در خصوص احداث پارک‌های محله‌ای، تصریح کرد: تمام سعی و تلاش ما این است که مشکلات این محله رفع شود و در این زمینه اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

به گزارش ایمنا، در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس و بسته‌های معیشتی از پاکبانان منطقه دو تجلیل شد.

کد خبر 577854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.