لزوم توانمندی فرزندان شاهد شاغل در شهرداری تبریز

شهردار تبریز گفت: به‌دنبال ارائه بیشترین امکانات با بهترین و امن‌ترین شرایط برای همکاران هستیم، باید فرزندان شاهد شاغل در شهرداری را توانمند کنیم و ارتقای معیشت کارکنان دغدغه مدیریت شهری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یعقوب هوشیار در دیدار فرزندان شاهد شاغل در شهرداری تبریز، اظهار کرد: باید بین مدیران شهر و فرزندان شاهد شاغل در شهرداری ساختاری برای ارتباط مستمر و مؤثر تعریف کنیم تا بتوانیم مفیدتر از پیش ایفای نقش کنیم.

وی خطاب به فرزندان شاهد شاغل در شهرداری تبریز، افزود: شما را سرمایه جدی اجتماعی تلقی می‌کنیم و می‌خواهیم با بهره‌گیری مناسب از ظرفیت‌های خود، جریان مؤثری در مدیریت شهری اتفاق بیفتد.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: در یک ماه نزدیک به ۲۵۰ نفر از کارکنان شهرداری، تبدیل وضعیت شده‌اند و امور اداری را ملزم کرده‌ایم که اقدامات حوزه تبدیل وضعیت را تسریع کنند.

هوشیار با بیان اینکه به دنبال ارائه بیشترین امکانات با بهترین و امن‌ترین شرایط برای همکاران هستیم، افزود: از وزارت کشور درخواست صدور مجوز جذب ۱۰۰ نیرو در آتش‌نشانی را کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: باید فرزندان شاهد شاغل در شهرداری را توانمند کنیم، غنای محتوایی و تسلط بر یک حوزه تخصصی نیز نیاز است. همه ما یک خانواده هستیم، اگر همه نیروهای شهرداری وضعیت یکسانی داشته باشند، باعث خوشحالی ما خواهد بود.

کد خبر 577834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.