طرح۳۱۳ برای پشتیبانی معنوی مددجویان امداد نیمه‌خرداد اجرا می‌شود

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از برگزاری فاز سوم طرح۳۱۳ برای تقویت اعتقادات مذهبی جوانان‌ونوجوانان و پشتیبانی معنوی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد خبر داد و گفت: این طرح در نیمه‌دوم خردادماه امسال با حضور ۱۰روحانی در هشت شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آرش محمدحسینیان با اشاره به اجرای فاز سوم طرح ۳۱۳، اظهار کرد: در نیمه دوم خردادماه امسال با حضور ۱۰ روحانی در هشت شهرستان، دوره جدید این طرح برای ارائه خدمات فرهنگی و ارتقای باورهای دینی و کنترل آسیب‌های اجتماعی اجرا خواهد شد.

وی حل مشکلات اقتصادی مددجویان در کنار رفع نیازهای فرهنگی آن‌ها را در اولویت دانست و افزود: اهدای کالاهای اساسی، شناسایی افراد نخبه و مستعد از میان خانواده‌های تحت حمایت، بسترسازی برای بازگشت به تحصیل، ایجاد زمینه بازگشت به زندگی، تأمین هزینه‌های درمان، تعمیر و تأمین مسکن برای نیازمندان و کمک جهیزیه برای نوعروسان از جمله خدمات انجام شده در دو مرحله اول این طرح در استان بوده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان خاطرنشان کرد: در مدت اجرای این طرح، ۷۰ خانوار تحت حمایت برای دریافت خدمات در شش شهرستان شناسایی و جلسات آموزشی به صورت چهره به چهره و گروهی همراه با مشاوره‌های دینی و مذهبی برگزار شد.

کد خبر 577815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.