مقصد عجیب نیمار در صورت جدایی از PSG!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده است که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند؛ از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش است.

بسته خبری امروز _پنجشنبه پنجم خردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

سان:

* منچستریونایتد به دستور اریک تن هاخ در آستانه خرید ستاره‌ای به نام "یورین تیمبر" با ۳۰ میلیون پوند از آژاکس است.

* بارسلونا تأیید کرده است که پیشنهادهای متعددی برای جذب فرنکی دی یونگ دریافت کرده است که گمان می‌رود منچستریونایتد در میان آن‌ها باشد.

مقصد عجیب نیمار در صورت جدایی از PSG!

* پاری سن ژرمن آماده فروش نیمار در این تابستان است؛ اما براساس گزارش‌ها فقط نیوکاسل که مالکان متمول عربستانی را بالای سر خود می‌بیند، می‌تواند این مهاجم را بخرد.

دیلی میل:

* فریزر فورستر روز گذشته قبل از تکمیل انتقالش به تاتنهام، تحت معاینات پزشکی در هاتسپر وی قرار گرفت.

* منچستریونایتد به رقابت برای جذب الساندرو باستونی، مدافع مطرح اینترمیلان پیوسته است، این درحالی است که تیم‌های زیادی خواهان او هستند.

* سران منچستریونایتد از اثر گذاری اریک تن‌هاخ روی تیم از زمان ورودش، شگفت‌زده شده‌اند. آن‌ها امیدوارند پس از سال‌ها قهرمان لیگ برتر شوند.

گاردین:

* مذاکرات وستهم با توماس سوچک بر سر قرارداد جدید به بن‌بست رسیده است. این هافبک جمهوری چک دو سال از قراردادش باقی مانده است، با یک گزینه برای یک سال بیشتر، اما درحال حاضر مذاکرات با وستهم بر سر افزایش دستمزد به بن‌بست خورده است.

دیلی میرر:

* استون ویلا و وستهم در تابستان به دنبال تقویت ترکیب تیم خود هستند و لیورپول آماده فروش الکس اکسلید چمبرلین در تابستان امسال به یکی از این دو تیم است.

مقصد عجیب نیمار در صورت جدایی از PSG!

* تیم فوتبال آیندهوون امیدوار است با ارائه یک پیشنهاد مالی ویژه، کودی گاکپو را در باشگاه نگه دارد؛ زیرا آن‌ها از علاقه چندین تیم مطرح اروپایی از جمله آرسنال خبر دارند و نمی‌خواهند او را از دست بدهند.

* جامائیکا لیستی از ستارگان انگلیسی را تهیه کرده است تا برای جام جهانی ۲۰۲۶ آنها را به عضویت کشور خود و تیم ملی فوتبال خود دربیاورد.

دیلی استار:

* وستهام امیدوار است طی چند روز آینده، پس از انصراف از رقابت برای خرید جیمز تارکوفسکی، این بار"نایف آگورد" مدافع رن را به خدمت بگیرد.

* اندریک فیلیپه هدف منچستریونایتد پس از امضای قراردادی سه ساله با تیم برزیلی پالمیراس، حالا بند فسخ ۵۰ میلیون پوندی را در قرارداد خود می‌بیند.

* بایرن مونیخ در حال بررسی خرید مارکوس راشفورد ستاره منچستریونایتد است. باید دید شیاطین سرخ راضی به فروش او می‌شوند یا خیر.

مقصد عجیب نیمار در صورت جدایی از PSG!

تایمز:

* الکساندر زینچنکو، مدافع منچسترسیتی، پیش از آنچه او مهم‌ترین بازی زندگی خود را در روز چهارشنبه با اوکراین مقابل اسکاتلند در پلی‌آف جام جهانی ۲۰۲۲ می نامد، به هم تیمی‌های اوکراینی خود برای موفقیت، روحیه داد.

دیلی رکورد:

* شأن مالونی، ستاره سابق اسکاتلند، اکنون نامزد اصلی سرمربیگری بعدی تیم فوتبال داندی اسکاتلند است.

کد خبر 577777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.