نظارت مدیریت شهری کرمانشاه به آسفالت معابر

شهردار کرمانشاه گفت: در مجموعه مدیریت شهری باید از معابری که در حال آسفالت است، بازدید شبانه داشته باشیم تا نظارت دقیقی بر کیفیت و کمیت فعالیت آسفالت انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یکی از مسائل مهم شهری آسفالت معابر و خیابان‌ها است؛ این موضوع نه تنها به تردد بهتر در سطح شهر کمک می‌کند، بلکه رضایت شهروندان را به همراه دارد. شهرداری کرمانشاه در این زمینه اقداماتی انجام داده است.

نادر نوروزی نیز در این خصوص اظهار کرد: ازآنجاکه بیشتر معابر مناطق حاشیه‌ای در شهر کرمانشاه نیاز به آسفالت دارد، آسفالت معابر این مناطق به صورت ویژه در دستور کار و اولویت مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه قرار گرفته و با شروع فصل آسفالت مجموعه عمرانی شهرداری در حوزه آسفالت معابر آغاز به کار کرده است.

وی با اشاره به اولویت‌بندی معابر نیازمند آسفالت، گفت: از چند ماه قبل در مجموعه معاونت عمران شهرداری کرمانشاه تیم کارشناسی برای رصد و نیازسنجی معابر اصلی درجه یک و دو و معابر فرعی اقدام کرده است.

شهردار کرمانشاه افزود: این تیم کارشناسی با درنظر گرفتن اولویت‌های ترافیکی و ترددی در سطح شهر، لیستی براساس اولویت تهیه کرده و در آن معابری که نیاز به لکه‌گیری یا روکش آسفالت دارد، تفکیک و براساس اولویت‌ها مشخص شده است.

وی خاطرنشان کرد: سعی داریم در مجموعه مدیریت شهری از معابری که در حال آسفالت است، بازدید شبانه داشته باشیم تا بر کیفیت و کمیت فعالیت آسفالت نظارت دقیقی انجام شود. با راه‌اندازی دوباره کارخانه آسفالت مجموعه شهرداری، شیفت شب را در کرمانشاه دوباره فعال کردیم تا از زمان باقی مانده در فصل آسفالت نهایت استفاده را ببریم.

کد خبر 577755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.