سفر استاندار اصفهان به شهرستان آران و بیدگل

استاندار استان اصفهان و هیئت همراه، صبح امروز در بدو ورود به شهرستان آران و بیدگل در گلستان شهدای این شهر حاضر شدند و ضمن عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، به مقام آنان ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «سیدرضا مرتضوی» استاندار استان اصفهان و هیئت همراه، صبح امروز -پنجشنبه پنجم خردادماه- در هفتمین سفر شهرستانی خود جهت بازدید و رسیدگی به دغدغه‌ها و درخواست‌های عمومی مردم شهرستان آران و بیدگل وارد این شهرستان شد.

ابتدا مرتضوی به همراه معاونین و مدیران ستادی و صفی، در ساعات اولیه روز با حضور در گلزار شهدا و زیارت امام زادگان واجب‌التعظیم عبدالله بن علی (ع) و اسحاق و اسماعیل (ع) از فرزندان امام موسی بن جعفر (ع) به مقام شامخ شهدا و امام شهدا (ره) ادای احترام کردند.

استاندار اصفهان در ادامه سفر از سه‌راهی محمدآباد و شهرک صنعتی ابوزیدآباد بازدید کرد و با اهالی منطقه و اصحاب صنعت به گفت‌وگو پرداخت و موارد مطروحه از طرف متقاضیان را جهت سامان‌دهی به مسائل و مشکلات تبیین و توصیف شده از سوی افراد حاضر در محل و مسئولان شهرستان به هیئت همراه برای پیگیری فی الحال و طرح در شورای اداری مشترک استان و شهرستان در راستای رفع و سامان‌بخشی جامع درخواست‌ها اعلام و ابلاغ کرد.

اختصاص اعتبارات عمرانی در راستای حمایت از نیازمندی‌های همگانی یک ضرورت فرا بخشی است‌

مرتضوی و هیئت همراه در ادامه سفر شهرستانی خود به ترتیب از محل دفن پسماندهای منطقه کاشان و آران و بیدگل، نوار مرزی حائل مابین شهرستان‌های آران و بیدگل و کاشان، کشتارگاه صنعتی کاشان، محل اتصال کنارگذر آران و بیدگل به کاشان، منطقه مسکونی یحیی‌آباد، شهرک صنعتی سلیمان صباحی و بیمارستان ثامن‌الحجج (ع) بازدید کردند و با حاضرین در محل به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند.

نماینده عالی دولت در استان اصفهان، در این بازدیدها پس از احصای آمارها و مسائل و مشکلات، موارد را به منظور پیگیری چابک و طرح در شورای مشترک اداری استان و شهرستان آران و بیدگل به مسئولان ذی‌ربط حاضر اعلام و ابلاغ کرد و بار دیگر بر ضرورت استفاده مؤثر از همه ظرفیت‌های جاری در بهره‌مندی جامع و کامل از بودجه‌های عملیاتی و هزینه کردن بودجه‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در چارچوب ضوابط حقوقی با رعایت اولویت‌ها تاکید کرد.

توسعه پایدار مناطق کم برخوردار از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم است

استاندار اصفهان در ادامه سفر خود و هیات همراه به شهرستان آران و بیدگل به ترتیب از جاده آران و بیدگل / گرمسار، محل احداث شهرک نمک و پروژه شاخص و راهبردی استحصال اکسید منیزیم، مجتمع صنعتی فولاد کویر و روند اجرا و تحقق طرح راهبردی تصفیه و بازیافت پساب R&D آن مجتمع، بیمارستان حضرت امام حسن (ع) شهر آران و بیدگل بازدید و با حاضران در خصوص مسائل و دشواری‌های جاری و استفاده بهینه از ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه شهرستان به گفت و گو، رایزنی و تصمیم سازی پرداخت.

وی، در ادامه بازدید میدانی و بررسی نیازمندی‌ها و طرح‌های فوق، ضمن تحصیل مسائل و معضلات مطروحه توسط حاضرین، موارد را فی الحال از طریق مسئولان ذی ربط استانی و ملی پیگیری و در خصوص تعقیب درخواست‌ها و معضلات در شورای مشترک اداری استان و شهرستان به فرماندار تاکید کرد.

نماینده عالی قوه مجریه در استان اصفهان، تصریح کرد: در دولت مردمی سیزدهم، حضور میدانی مدیران و ملاقات‌های چهره به چهره با مردم بالاخص در راستای سامان دهی به دغدغه‌های همگانی و پیجویی خواسته‌ها و مطالبات موضوعی بسیار ضروری و الزام آور است.

مرتضوی، در ادامه مدیریت کلان استان را ملزم بر تحقق شعار سال، ازجمله حمایت مجدانه از طرح‌های دانش بنیان و کارآفرینانه برشمرد و خاطر نشان کرد: کارگزار دولت سیزدهم مکلف است در همه حال دغدغه‌های همگانی را در تعامل با نخبگان و متخصصان تعقیب، سامان دهی و رفع نماید.

کد خبر 577741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.