آغاز عملیات تجهیز ورزشگاه ساحلی رودسر

شهردار رودسر گفت: عملیات تجهیز و استانداردسازی ورزشگاه ساحلی این شهر با هدف استفاده بهینه از ساحل دریا، توسعه ورزش‌های ساحلی و افزایش سرانه امکانات رفاهی آغاز شده است.

مازیار صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرستان رودسر قطب فوتبال ساحلی کشور است و حضور بازیکنانی همچون کاپیتان محمد احمدزاده دارنده توپ طلای فوتبال ساحلی جهان و حسن عبداللهی در تیم ملی فوتبال ساحلی بزرگسالان ایران، نشان دهنده توانمندی‌ها و استعدادهای ورزشکاران رودسر در سطح ملی و جهانی است.

وی افزود: ورزشگاه یک هزار نفری فوتبال ساحلی شهرداری رودسر استاندارد نیست و باید طبق آیتم‌های مدنظر برگزارکنندگان مسابقات فوتبال ساحلی، استانداردسازی و تجهیز شود تا شرایط برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی را داشته باشد.

شهردار رودسر خاطرنشان کرد: عملیات تجهیز و استانداردسازی ورزشگاه با هدف استفاده بهینه از ساحل دریا، توسعه ورزش‌های ساحلی و افزایش سرانه امکانات رفاهی از هفته پیش توسط پیمانکار شهرداری آغاز شده است.

صفایی با بیان اینکه جهت استانداردسازی ورزشگاه ساحلی شهرداری رودسر مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع داخلی شهرداری و اوراق خزانه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: پس از اتمام عملیات عمرانی، بلافاصله تجهیز سیستم روشنایی ورزشگاه با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال آغاز می‌شود و این پروژه تابستان جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: توسعه اماکن ورزشی و تفریحی در ساحل دریا یکی از سیاست‌های شورای اسلامی شهر در تدوین برنامه‌های شهرداری است و اجرا و بهره‌برداری از این پروژه‌ها توسعه پایدار شهری را در پی دارد.

به گزارش ایمنا، شهرستان رودسر با حدود ۱۴۷ هزار نفر جمعیت و نیز چهار بخش کلاچای، چابکسر، رحیم‌آباد و بخش مرکزی رودسر و ۱۰ دهستان، در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 577738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.