توجه به نیاز روستاها راهکاری برای برون‌رفت از نابودی حریم شهر

رئیس شورای اسلامی شهرستان تهران گفت: توجه به نیازهای روستاهای شهرستان تهران یکی از راه‌های برون‌رفت از نابودی حریم شهر است.

احمد صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: موضوع حفاظت از حریم در شهر تهران بسیار مهم است و باید به گونه‌ای عمل کنیم تا روستاها در شهرستان تهران حفظ شود و با راه‌اندازی میزهای خدمت از دغدغه‌های روستاییان مطلع شویم و مشکلات برطرف شود.

وی ادامه داد: اگر مسئولان به وظایف خود خوب عمل می‌کردند، در حال حاضر شاهد از بین رفتن حریم‌های شهر تهران و بسیاری از معضلات و پیامدهای که امروز با آن مواجه هستیم، نبودیم.

رئیس شورای شهرستان تهران با بیان اینکه توجه به نیازهای روستاهای شهرستان تهران یکی از راه‌های برون‌رفت از نابودی حریم شهر است، گفت: می‌توانیم با حمایت از فعالیت‌های کشاورزی، تولید، اشتغال و زیرساخت‌ها و ساخت سراهای روستایی و همچنین با برخوردار کردن روستاییان از حقوق و امتیازات قانونی، از بسیاری معضلات پیش آمده از جمله از بین رفتن حریم جلوگیری کنیم.

وی افزود: امام خمینی (ره) شوراهای اسلامی را که ۱۱ اصل از قانون اساسی مخصوص آن تعریف شده است، به یادگار گذاشتند و مقام معظم رهبری نیز همواره بر اجرای درست قانون اساسی و شرکت مردم در بحث شوراها تاکید دارند، لذا امیدواریم به عنوان منتخبان مردم در شوراها وظایف و مسئولیت‌هایی که پذیرفتیم را به نحو احسن انجام دهیم.

صادقی گفت: با توجه به ازدیاد دستگاه‌های تصمیم‌گیر در تهران، نیازمند یک نظام مسائل در شهر هستیم و با یک برنامه‌ریزی مسئله‌محور به مباحث ورود پیدا کنیم تا با کارهای روزمره، از اصل موضوعات غافل نشویم.

کد خبر 577714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.