میوه در حال ارزان‌شدن است/گیلاس کیلویی ۱۰۰ هزار تومان!

رئیس اتحادیه میوه‌وتره‌بار اصفهان با بیان اینکه معمولا در اوایل فصل میوه‌های نوبرانه به‌دلیل کمیابی و شرایط آب‌وهوایی با قیمت بالا عرضه می‌شود، گفت: اکنون نرخ‌ها نسبت‌به چند هفته قبل متعادل شده است.

نوروزعلی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: زردآلود کیلویی ۱۵۰ هزار تومان فروخته می‌شد که به تدریج به ۷۰ هزار تومان رسید و قطعاً با عرضه زردآلوی اصفهان در بازار، قیمت‌ها تا هفته آینده کاهش بیشتری هم پیدا می‌کند.

وی افزود: گوجه سبز که در اوایل فصل کیلویی ۲۰۰ هزار تومان فروخته می‌شد، درحال‌حاضر به ۴۰ هزار تومان رسیده است و ارزان‌تر هم می‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اصفهان تصریح کرد: فعلاً در میان نوبرانه‌ها گیلاس با کیلویی ۱۰۰ هزار تومان گران‌ترین است و تا یک هفته دیگر قیمت آن هم به نصف می‌رسد.

اسماعیلی یادآور شد: با وجود تأثیر شرایط آب و هوایی در اوایل فصل بر عرضه میوه‌هایی مانند گوجه‌سبز، اکنون انواع میوه به طور فراوان در بازار یافت می‌شود و هرچه زمان بگذرد ارزان‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه معمولاً در اوایل فصل میوه‌های نوبرانه به دلیل کمیابی و شرایط آب‌وهوایی با قیمت بالا عرضه می‌شود، گفت: اکنون نرخ‌ها نسبت به چند هفته قبل متعادل شده است.

کد خبر 577706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.