مدیریت شهری اصفهان در هفته‌ای که گذشت

مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته را در این بسته خبری ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «خدمات شهری طبیب جسم و کالبد شهر»، «تلاش بر ارتقای وضعیت معیشتی تمام کارکنان شهرداری اصفهان»، «شفافیت و سوت‌زنی، سرآغاز تغییرات به نفع مردم»، «حوزه خدمات شهری نیازمند نوآوری و هوشمندسازی»، «ارائه ۱۳۰ خدمت غیرحضوری به شهروندان اصفهانی»، «نبود مشکل برای تأمین و عرضه کالا در بازارهای کوثر»، «توسعه ۳۰ محله شهر اصفهان در سال ۱۴۰۱»، «۱۵۰ هزار نفرساعت آموزش کارکنان شهرداری اصفهان»، «تفاوت سوت‌زنی با افشاگری و مطالبه‌گری»، «زاینده‌رود تنها رگ حیات اصفهان»، «تحقق شهرسازی الکترونیک مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری»، «صدور پروانه ساختمانی در اصفهان با ۷۰ درصد تخفیف»، «توسعه گردشگری و اقتصاد در گروی توجه به سرمایه‌گذاران»، «بازگشایی گلوگاه‌های سطح شهر از اولویت‌های مدیریت شهری» و «طرح شفافیت نقض حریم خصوصی نیست» از مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته بود که گزیده‌ای از آن را در این بسته خبری ایمنا می‌خوانید.

خدمات شهری طبیب جسم و کالبد شهر است

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان با بیان اینکه یکی از مزیت‌های شهرهای فرهنگی، نگاه به رفع مشکلات شهری با رویکرد فرهنگی است، گفت: خدمات شهری طبیب جسم و کالبد شهر است و به‌نوعی سلامت جسم شهر در دستان معاونان خدمات شهری است.

تلاش بر ارتقای وضعیت معیشتی تمام کارکنان شهرداری اصفهان

محسن رنجبر، معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت: به‌دنبال رشد همه جانبه رفاهیات کارکنان شهرداری اصفهان هستیم.

حوزه خدمات شهری نیازمند نوآوری و هوشمندسازی است

مهدی بقایی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه حوزه خدمات شهری به خلاقیت و نوآوری نیاز دارد، گفت: برگزاری جلسات حوزه خدمات شهری در فضای تخصصی و علمی ضروری است.

شفافیت و سوت‌زنی، سرآغاز تغییرات به نفع مردم

سیدعلی معرک‌نژاد، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه تمام تغییرات در بدنه مدیریت شهری با هدف افزایش اعتماد بین مردم و مجموعه مدیریت شهری صورت می‌گیرد، گفت: دو طرح «شفافیت» و «سوت‌زنی» سرآغاز ایجاد تغییرات به نفع مردم است.

ارائه ۱۳۰ خدمت غیرحضوری به شهروندان اصفهانی

سیدحمیدرضا ابطحی، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر میز خدمت شهرداری اصفهان حدود ۱۳۰ خدمت غیرحضوری را به شهروندان ارائه می‌دهد.

مشکلی برای تأمین و عرضه کالا در بازارهای کوثر نداریم

امیرحسین ماه‌آورپور، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه مشکلی برای تأمین و عرضه کالا در بازارهای کوثر وجود ندارد، گفت: این سازمان برای ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان، تمام توان و امکانات خود را به‌کار گرفته است.

توسعه ۳۰ محله شهر اصفهان در سال ۱۴۰۱

وحید مهدویان، معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: در بودجه سال جاری به ۳۰ محله در قالب اجرای پروژه محله‌محور با نگاه به توسعه محله‌ها در رویکردهای مختلف توجه ویژه شده است.

بیش از ۱۵۰ هزار نفرساعت آموزش کارکنان شهرداری اصفهان

سیدمصطفی اعتصامی، مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان گفت: سال گذشته ۸۲ درصد از آموزش‌های پیش‌بینی شده برای کارکنان شهرداری محقق شد که این میزان معادل ۹۲۰ ساعت و ۱۰۶ هزار و ۳۰۵ نفر ساعت آموزش بوده است.

سوت‌زنی با افشاگری و مطالبه‌گری تفاوت دارد

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مزیت‌های راه‌اندازی سامانه‌های سوت‌زنی و شفافیت، گفت: سوت‌زنی با دستیابی به اطلاعات و داشتن مستندات در مورد تخلفات در شهرداری گزارش می‌دهد و سامانه شفافیت در ایجاد سلامت اداری و ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان بسیار مؤثر است.

زاینده‌رود تنها رگ حیات اصفهان است

مجید نادرالاصلی، رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان خطاب به رئیس‌جمهور گفت: همان‌طور که موضوع دریاچه ارومیه برای شما اهمیت دارد و در سفر استانی خود به طور ویژه به آن پرداختید، باید گفت زاینده‌رود تنها رگ حیات اصفهان است و باید مورد توجه قرار گیرد.

تحقق شهرسازی الکترونیک مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری

رسول میرباقری، رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرسازی الکترونیک اولین اولویت این کمیسیون خواهد بود؛ در این زمینه از آغاز فعالیت دوره ششم شورای اسلامی شهر جلساتی با معاونت شهرسازی برگزار شده است تا هرچه زودتر این مهم محقق شود.

صدور پروانه ساختمانی در اصفهان با ۷۰ درصد تخفیف

علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لایحه تخفیف ۷۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده با دو تأکید به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید.

توسعه گردشگری و اقتصاد در گروی توجه به سرمایه‌گذاران

عباس حاج‌رسولی‌ها، رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تصویب لایحه نحوه محاسبه عوارض صدور پروانه ساختمانی برای هتل‌ها و مهمان‌پذیرها و تخفیف ۹۹ درصد عوارض هتل‌سازی در شورای ششم فرصتی دوساله برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری فراهم کرده است.

بازگشایی گلوگاه‌های سطح شهر از اولویت‌های مدیریت شهری است

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: توجه ویژه به محلات کم‌برخوردار، رسیدگی به بافت فرسوده و بازگشایی گلوگاه‌های سطح شهر از اولویت‌های مدیریت شهری است.

طرح شفافیت نقض حریم خصوصی نیست

احمدرضا مصور، رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سامانه شفافیت شهرداری اصفهان به شکل شیشه‌ای فرآیندها و اتفاقاتی که در آن رخ می‌دهد را به شهروندان عرضه خواهد کرد و این اتفاق شامل نقض حریم خصوصی شهروندان نخواهد بود.‌

کد خبر 577697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.