حمایت شهرداری از بلندمرتبه سازی در آمل

شهردار آمل از حمایت از بلندمرتبه سازی در این شهر خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی داودی در نشست با شورای اسلامی شهر آمل با انجمن انبوه سازان این شهر با بیان اینکه قطعاً نگاه مجموعه مدیریت شهری در حوزه ساخت و ساز مشتری مداری است و همواره تلاش خواهیم کرد تا به سمت سرمایه گذاری حرکت کنیم، اظهار کرد: امیدوارم این تعامل و هم افزایی اتفاق بیفتد و به سمتی برویم که این نشست‌ها تداوم داشته باشد و منجر به خروجی خوبی گردد.

شهردار آمل تاکید کرد: استفاده از همه ظرفیت‌ها برای کم کردن بروکراسی اداری در دستور کار است و برای پهنه بندی و بلندمرتبه سازی در کمیسیون‌های مختلف نیز حمایت‌های لازم را خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه شهر آمل مدنظر است، تصریح کرد: توسعه متوازن شهر آمل در دستور کار قرار دارد تا از این منظر بتوانیم به دستاوردهای خوبی برسیم.

جهانگیر آذری رئیس انجمن انبوه سازان شهرستان آمل نیز در این نشست با بیان اینکه هدف ما کم کردن مشکلات شهر است تا شهری پویا و فعال داشته باشیم، بیان داشت: ما به عنوان یک صنف تخصصی در صنعت ساختمان، آمادگی هرگونه تعامل و همکاری با شورای اسلامی شهر و شهرداری را داریم.

وی با اشاره به اینکه رشد و بالندگی شورا و شهرداری، رشد و بالندگی شهر است، افزود: اگر بتوانید از انجمن صنفی انبوه سازان به عنوان بازوان قوی در امر تصمیم سازی کمک بگیرید تا تصمیم سازی درستی در حوزه شهر اتفاق بیفتد به نفع شهر و شهروندان خواهد بود.

کد خبر 577694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.