شورای شهر لیدز از زنان آسیب‌پذیر حمایت می‌کند

اعطای مجوز به برج رفاهی ۴۰ طبقه توسط شورای شهر ونکوور، رویدادهای رایگان برای تاجران جوان، برنامه شورای شهر ولورهمپتون، برنامه شورای شهر بریستول برای بهبود مسیرهای پیاده‌روی شهر و رونمایی سولی‌هال از باغ اجتماعی جامعه جانبازان، عناوین مهم بسته خبری این هفته پارلمان شهری جهان است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر لیدز با پیاده‌سازی پروژه «جایی امن برای زندگی» به راه‌اندازی یک سرویس جدید حمایت از زنان آسیب‌پذیر اقدام کرد که در درازمدت از برخی از آسیب‌پذیرترین زنان شهر پشتیبانی می‌کند. این پروژه برای زنان بی‌خانمان شهر امکان دسترسی به محل اقامت با کیفیت بالا، امن و ایمن فراهم می‌آورد.

شورای شهر لیدز برای پیاده‌سازی این پروژه در همکاری با چند نهاد دیگر مجموعه‌ای از ۱۵ ملک مستقل و یک‌خوابه را برای مدت دو سال به بخش مسکن اجتماعی شهر افزود تا زنان بتوانند در طول این مدت به بازسازی زندگی خود بپردازند. معاون شورای شهر لیدز این خدمات را برای زنان شهر که نیازمند حمایت و مکانی امن برای زندگی هستند بسیار متحول‌کننده دانست و آن را فرصتی برای تغییر زندگی آن‌ها معرفی کرد.

ونکوور؛ اعطای مجوز ساخت برج ۴۰ طبقه توسط شورای شهر

شورای شهر ونکوور از اعطای مجوز به یک برج مسکونی ۴۰ طبقه و کاملاً لوکس در مرکز شهر خبر داد که برای ونکوور مزایای عمومی به ارزش بیش از ۴۴ میلیون دلار به ارمغان خواهد آورد. شورا اعلام کرد که بخش عمده این مبلغ به ارزش ۳۷ میلیون دلار در قالب کمک‌های مالی در اختیار شهرداری و بخش خدمات رفاهی اجتماعی (CAC) قرار خواهد گرفت که این مبلغ یکی از بزرگ‌ترین کمک‌های صددرصد مالی به این بخش محسوب می‌شود.

شورای شهر ونکوور معماری این برج منحصربه‌فرد را با ۱۲۸ خانه کاندومینیوم چشمگیر خواند. این برج کاملاً برای خانواده‌ها طراحی شده و نیمی از واحدهای آن دوخوابه و نیمی دیگر سه‌خوابه است. وجود آب‌نمای چشمگیر در محوطه بیرونی و استفاده از بام‌های سبز در آن نقطه عطف برج محسوب می‌شود.

ولورهمپتون؛ برنامه‌های رایگان برای تاجران جوان؛ برنامه شورای شهر

شورای شهر ولورهمپتون به‌عنوان بخشی از برنامه ملی بازار معامله‌گران جوان اعلام کرد که کارآفرینان بین ۱۶ تا ۳۰ سال می‌توانند از از برنامه‌های ویژه‌ای که طی ماه‌های جولای و آگوست برگزار می‌شود، بهره ببرند. در این برنامه‌ها هر یک از شرکت‌کنندگان می‌توانند به‌صورت رایگان یک غرفه داشته باشد و همچنین از شانس شرکت در رقابت ملی تاجران جوان برخوردار شوند که توسط فدراسیون ملی معامله‌گران بازار اداره می‌شود.

عضو کابینه شورای شهر ولورهمپتون در بخش محیط شهری و تغییرات آب‌وهوایی بازارها را پایگاهی بسیار عالی با هزینه راه‌اندازی پایین و امکان برقراری ارتباطات رودرروی عالی با مشتریان معرفی و اعلام کرد که شورای شهر ولورهمپتون در راستای پشتیبانی مستمر از تاجران جوان با ارائه بسته‌های حمایتی آن‌ها را مورد حمایت قرار خواهد داد.

بریستول؛ برنامه شورای شهر برای بهبود مسیرهای پیاده‌روی شهر

شورای شهر بریستول با پیاده‌سازی برنامه «بهبود پل‌های شهر» از بسته شدن مسیرهای مهم پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری شهر به‌مدت حداقل شش ماه خبر داد؛ چراکه وضعیت زنگ‌زدگی، خوردگی، نشست، ترک خوردن و ریزش این پل‌ها بسیار وخیم به‌نظر می‌رسد.

عضو شورای شهر بریستول ضمن اشاره به اهمیت کاربردی بودن پل‌ها در کنار داشتن ظاهر زیبا اعلام کرد که به‌منظور ترمیم، بازسازی و تقویت زیربنایی شش پل مهم در بریستول، شورای شهر اقدام به ایجاد مسیرهای جایگزین کرده است و ضمن عذرخواهی از کاربران این پل‌ها و مشاغل اطراف به‌دلیل دور شدن مسیر، مسدود شدن خیابان‌ها و سایر مشکلات احتمالی، از عموم مردم تقاضا کرد که برای بهبود چهره شهر و افزایش ایمنی همکاری‌های لازم را به شورای شهر به‌عمل آورند.

سولی‌هال؛ رونمایی شورای شهر از باغ اجتماعی جامعه جانبازان

شورای شهر سولی‌هال از افتتاح یک باغ اجتماعی جدید برای جامعه جانبازان شهر در پارک هیلفیلد خبر داد که در همکاری با لژیون سلطنتی «بریتانیا وارویک‌شایر» و شهر بیرمنگام ایجاد شده است. این باغ به‌طور خاص برای جانبازان، شامل افرادی طراحی شده است که اخیراً و حین خدمت به شدت مجروح شده‌اند، از اختلال استرس پس از سانحه رنج می‌برند یا بستگان خود را حین خدمت فعال از دست داده‌اند.

شورای شهر سولی‌هال این باغ را در یک فضای باز منحصربه‌فرد ایجاد کرده است تا مکانی برای تأمل، آرامش و الهام نیروهای مسلح، جانبازان، بیماران، مجروحان و خانواده‌های آن‌ها، همچنین سایر ساکنان جامعه محلی باشد، نیازهای خاص جامعه نظامی را برآورده کند و نه به‌عنوان مکانی برای یادآوری گذشته که به شکل محلی برای یادآوری امید و استراحتگاهی شفابخش برای التیام زخم‌های روح و جسم عمل کند.

دالاس؛ اعطای معافیت‌های مالیاتی به گلدمن‌ساکس توسط شورای شهر

شورای شهر دالاس ماه آینده موضوع «توانمندسازی محله‌ها» را مورد رأی‌گیری قرار خواهد داد و در نظر دارد چنانچه شرکت سرمایه‌گذاری جهانی «گلدمن‌ساکس» برنامه‌های خود برای مرکز فعالیتی ۵۰۰ میلیون دلاری را در مرکز شهر دالاس به پیش ببرد، به آن تخفیف‌های مالیاتی ارائه دهد.

این پروژه عظیم بخشی از یک بازسازی طولانی‌مدت ۱۱ هکتاری خواهد بود که در آگوست گذشته توسط شورای شهر دالاس تصویب شد و شامل بهبود یک مجتمع ۵۴۰ واحدی می‌شود که در سال ۱۹۹۷ ساخته شده است. طرح‌ها شامل ایجاد برج‌های اداری و مسکونی، هتل، فضاهای خرده‌فروشی و یک پارک ۱.۵ هکتاری می‌شود. شورا اعلام کرد که بعضی از ساختمان‌های طراحی‌شده برای این مرکز ممکن است تا ۸۰ طبقه نیز برسند.

کد خبر 577665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.