لزوم رسیدگی به چالش‌های مراکز فرهنگی بندرعباس

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: وضعیت پرداخت حقوق کارکنان نامطلوب است که باید هر چه سریع‌تر پرداخت شود.

احمد کناری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس، اظهار کرد: وضعیت پرداخت حقوق کارکنان نامطلوب است که باید پرداخت شود، نمی‌توانیم نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم با توجه به اینکه دو ماه حقوق عقب‌افتاده در معیشت کارکنان تأثیر دارد، شهرداری باید با مجموعه اقدامات خود این مسئله را هرچه سریع‌تر رفع کند تا رضایت خاطر کارکنان فراهم شود.

وی ادامه داد: در خصوص تبدیل وضعیت‌ها نیز حدود ۶۰۰ نفر بلاتکلیف هستند، بیشتر مراجعه‌کنندگان در این زمینه از کارکنان شهرداری هستند، از این‌رو نیاز است شهرداری در این خصوص نیز اقدام کند.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: لازم است شهرداری به گلزار شهدا و رفع دغدغه‌ها در خصوص ایمنی آن توجه بیشتری داشته باشد، زیرا برنامه‌های فرهنگی مختلفی در آن برگزار می‌شود و نباید نسبت به ایمنی این مکان بی‌تفاوت بود.

وی تاکید کرد: در خصوص گلزار شهدا به عنوان یک مکان فرهنگی که تمام شهروندان از آن استفاده می‌کنند، حدود ۱۰ درخواست وجود دارد که بار مالی برای شهرداری ندارد و با وجود پیگیری شورای اسلامی شهر هنوز رسیدگی لازم به آن انجام نشده است و باید هر چه سریع‌تر نسبت به رفع این مشکلات اقدام شود.

کد خبر 577601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.