راه‌اندازی نرم‌افزار مانیتورینگ بررسی فرایندهای بودجه‌ای قم

مدیرکل بازرسی شهرداری قم با اشاره به راه‌اندازی نرم‌افزار مانیتورینگ جهت مکانیزاسیون فرایندهای مرتبط با تدوین بودجه و روال جاری پروژه‌ها، گفت: جلسات آموزشی این سامانه با محوریت برنامه‌ریزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهاالدین دشتی با اشاره به راه‌اندازی نرم‌افزار مانیتورینگ بررسی فرآیندهای بودجه‌ای شهرداری قم، اظهار کرد: با همکاری مستمر و برگزاری جلسات مختلف مابین معاونت برنامه‌ریزی، اداره کل بازرسی و سازمان فناوری اطلاعات شهرداری، نرم‌افزار مانیتورینگ جهت مکانیزاسیون فرایندهای مرتبط با تدوین بودجه و روال جاری پروژه‌ها توسط کمیسیون تحویل پروژه‌ها به اداره کل بازرسی شهرداری قم تحویل شد.

وی ادامه داد: در این راستا جلسه آموزشی اولیه فاز اجرایی این نرم‌افزار با حضور تمام ناظران و مدیران مناطق و سازمان‌ها برگزار شده است و کاربران نسبت به استفاده از این نرم‌افزار آموزش‌های لازم را دیده‌اند و شروع به فعالیت با این نرم‌افزار کردند.

مدیرکل بازرسی شهرداری قم تصریح کرد: پس از اجرایی شدن فاز اول و احصای اشکالات نرم‌افزار، به‌روزرسانی‌های دقیق‌تری با هدف محور قرار گرفتن اداره برنامه‌ریزی معاونت‌ها، مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری انجام شد که جلسات آموزشی این به‌روزرسانی جدید مورخ در روزهای بیست‌ودوم و بیست‌ونهم اردیبهشت‌ماه با حضور همکاران مرتبط برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه بررسی به‌روزرسانی‌های بیشتر برای نرم‌افزار مانیتورینگ در دستور کار است، گفت: به‌روزرسانی بیشتری برای این نرم‌افزار جهت تسهیل امور پیمانکاران است و در آینده نزدیک نهایی خواهد شد.

کد خبر 577590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.