ساماندهی مشاغل مزاحم اولویت مدیریت شهری

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم با اشاره به ساماندهی و انتقال مشاغل به شهرک‌ صنوف، گفت: از دوره‌های گذشته شورای اسلامی شهر ساماندهی مشاغل به‌ویژه مشاغل مزاحم در دستور کار مدیریت شهری بوده و سازمان میادین شهرداری متولی این اقدام است.

سیدمجتبی سبحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برنامه‌های مدیریت شهری برای ساماندهی مشاغل مزاحم در قم، اظهار کرد: به دنبال ساماندهی این مشاغل در مجموعه‌ای مانند شهرک خودرو و صنوف هستیم که در این راستا تأمین زیرساخت‌ها، خیابان‌سازی، جدول‌گذاری و بلوارسازی انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای انتقال آهن‌فروشان به این شهرک‌ها زیرساخت‌های لازم فراهم شده است، ادامه داد: زیرساخت‌های آب، برق، گاز و مخابرات برای این شهرک‌ها انجام شده است و تاکنون ۹۵ درصد آهن‌فروش‌ها به این شهرک منتقل شده‌اند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: در حال حاضر برای ساماندهی و انتقال مشاغل به شهرک صنوف ۴۰۰ واحد برای آهن‌فروش‌ها و ۵۰۰ واحد برای صنف در و پنجره آماده‌سازی شده است.

وی با تاکید بر اینکه معاونت خدمات شهری و تخلفات شهری بدون تنش کار ساماندهی و انتقال این صنوف را در برنامه خود دارد، گفت: تکمیل انتقال صنوف نیاز به اعتبارات ویژه دارد و شهرداری برای این امر تاکنون ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده است که اگر اعتبار مناسبی تزریق شود، ساماندهی نیز با سرعت انجام می‌شود.

سبحانی خاطرنشان کرد: ساماندهی و انتقال مشاغل به شهرک صنوف از دوره‌های گذشته شورای اسلامی شهر و ساماندهی مشاغل به‌ویژه مشاغل مزاحم در دستور کار مدیریت شهری بوده و سازمان میادین شهرداری متولی این اقدام است.

کد خبر 577584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.