اولین تحقیق و تفحص شورای ششم در مورد شهرک شهید کشوری

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات اولین تحقیق و تفحص شواری ششم در مورد شهرک شهید کشوری به همراه زمین‌های چشمه توتی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی در خصوص اولین تحقیق و تفحص شواری ششم در مورد شهرک شهید کشوری در صفحه خود در اینستاگرام نوشت:

«شهرک شهید کشوری از دهه ۷۰ تا به امروز یکی از نقاط پر مسئله کلان‌شهر اصفهان است، این شهرک حدود حدود ۱۱ هزار واحد مسکونی در توافق اولیه و اکنون تا مرز ۱۶ هزار واحد دارد که در این بازار بی‌مسکنی بخش عمده‌ای از آن همچنان خالی مانده است.

تنها در یک مورد، شهریور ۹۶ حادثه‌ای در یکی از مجتمع‌های ۸۰ واحدی شهرک رخ داد که به دلیل فعال نبودن سیستم اطفای حریق و ناقص بودن تجهیزات ایمنی، مأموران آتش‌نشانی نتوانستند به موقع امدادرسانی کنند و زن جوانی جانش را از دست داد.

از زمانی که در خبرگزاری بودم طی چندین خبر و گزارش به موضوع شهرک شهید کشوری ورود کردیم.

و حالا در جایگاه شورای اسلامی شهر وظیفه سنگین‌تری برای پیگیری مشکلات و عواقب نگران‌کننده آن بر دوش داریم، به همین دلیل همراه با سایر اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان طرح تحقیق و تفحص از این شهرک را به همراه زمین‌های چشمه توتی کلید زدیم.

امیدواریم نتیجه این تفحص به بهتر شدن اوضاع و جلوگیری از فجایع بیشتر کمک کند.

در رابطه با نتایج هم قرار بر این شده است که فارغ از هیجانات موجود چنین اقداماتی، پس از جمع‌بندی نهایی و اتمام کار به صورت رسمی شهروندان در جریان نتیجه کار قرار بگیرند تا در فضایی عقلایی بتوانیم به حل مسئله کمک کنیم نه این خودمان بخشی از مسئله باشیم. به عبارت دیگر به جای تسویه حساب‌های سیاسی یا تلاش برای دیده شدن یا مداخله در وظایف دیگران بر وظایف قانونی خود تمرکز کنیم تا برای اصفهان گام مؤثری برداریم.

بازدیدهای متعدد انجام و مسائل احصا شده، با این حال همشهریانی که در این شهرک ساکن هستند همین‌جا دغدغه‌های مرتبط با شهرک را بنویسند تا به آنها رسیدگی شود.»

اولین تحقیق و تفحص شواری ششم در مورد شهرک شهید کشوری

کد خبر 577550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.