احداث پارک‌های محله‌ای اولویت برنامه‌های شورای ششم

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: یکی از برنامه‌های شورای دوره ششم افزایش سطح کمی و کیفی اقدامات عمرانی در شهر و ایجاد و احداث پارک‌های محله‌ای جهت ایجاد نشاط بین شهروندان بوده است.

رضا بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه از ابتدای شورای ششم با نگاه فرامحله‌ای فعالیت را آغاز کردیم و این موضوع همواره برای ما حائز اهمیت بوده است، افزود: شهرداری باید در راستای این سیاست‌ها به سمت توسعه در تمام نقاط شهر گام بردارد و خود را موظف به اجرای آن‌ها بداند.

وی با تاکید بر این‌که محله‌هایی که از آسیب‌های اجتماعی بیشتری رنج می‌برند در اولویت برنامه‌های شهرداری قرار دارند، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای زندگی شهری آسایش و امنیت و زیباسازی محله‌ها است و با توجه به این فاکتورها پروژه‌های شهری باید متناسب با خواسته‌ها و نیازهای شهروندان طراحی و اجرا شود.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: با توجه به اینکه زمان زیادی از روی کار آمدن دوره ششم شورای اسلامی این شهر نمی‌گذرد، اما تغییرات ایجاد شده در سطح شهر ماحصل تلاش‌های مجموعه شهرداری بوده است.

وی با تاکید بر اینکه جهت پیشبرد اهداف و ایجاد رفاهیات در محله‌های مختلف شهر نیازمند تعامل و همکاری تمام ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی هستیم، اظهار کرد: محله‌های مختلف نیازمند فضای سبز، باشگاه‌های ورزشی، استخر و کتابخانه هستند که ایجاد این امکانات در محله‌ها تلاش و تعامل همه ارگان‌ها را می‌طلبد.

بیرانوند گفت: با توجه به مشکلات متعدد در جوامع شهری و گسترش آپارتمان‌نشینی ایجاد چنین فضاهایی نیاز مبرم یک شهر است که امیدواریم با همکاری و همدلی بین دستگاه‌های اجرایی و نظارتی با سرعت بیشتری به سوی اهداف ترسیم شده برای خدمت به شهروندان، حرکت کنیم؛ البته مشارکت مردم در مدیریت و نگهداری فضای سبز و سایر طرح‌ها بسیار حائز اهمیت است و باید در این راستا شعار «شهر خوب ساختنی است، نه نیافتنی» مدنظر همگان قرار بگیرد.

کد خبر 577516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.