نصب المان خودرو کلاسیک روی پل غازیان

شهردار بندرانزلی از نصب المان خودرو کلاسیک روی پل غازیان خبر داد و گفت: چنان‌چه المان خودرو کلاسیک مورد استقبال شهروندان و گردشگران قرار بگیرد، مدیریت شهری تلاش می‌کند المان‌ها دیگری را به‌عنوان جاذبه گردشگری تهیه و در سایر نقاط شهر جانمایی و نصب کند.

مهدی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مدیریت شهری بندرانزلی سال گذشته با یکی از هنرمندان بومی و خلاق شهر که اقدام به ساخت خودروهای کلاسیک و قدیمی می‌کند، به توافق رسید تا نمونه‌هایی از المان‌های این خودروها را آماده کند و به شهرداری تحویل دهد.

وی افزود: در مرحله نخست، المان یک خودرو کلاسیک از جنس بتن با هزینه‌ای حدود ۶۰۰ میلیون ریال در مدت زمان ۴۵ روز ساخته و هفته جاری به صورت موقت روی پل قدیمی غازیان بندرانزلی نصب شد. مدیریت شهری در نظر دارد این المان را در اطراف میدان گمرک نیز جانمایی کند.

شهردار بندرانزلی با اینکه در ساخت المان‌ها، رضایت‌مندی شهروندان و محل جانمایی و نصب المان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: چنان‌چه المان خودرو کلاسیک مورد استقبال بیشتر شهروندان و گردشگران قرار بگیرد و برخی افراد آسیبی به آن وارد نکنند، مدیریت شهری تلاش می‌کند المان‌ها دیگری را به عنوان جاذبه گردشگری تهیه و در سایر نقاط شهر جانمایی و نصب کند.

خلیلی تصریح کرد: ساخت مجسمه «جبار نوید» عکاس قدیمی و محبوب بندرانزلی به اتمام رسیده و اکنون در مرحله آماده‌سازی فونداسیون محل نصب مجسمه است و تا ۱۰ روز آینده در پله ورودی بلوار ساحلی، محل عکاسی این هنرمند پیشکسوت نصب و مراسم رونمایی و تجلیل ویژه از وی برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 577513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.