۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۲
خدمات سازمانی به پرسنل سازمان‌ها هدف اصلی شرکت پارسیان لوتوس

محمد حسین حسینی مهمترین محور اقتصاد دیجیتال را ارائه خدمت به مردم در کمترین زمان و با حداقل هزینه عنوان کرد و گفت: سابیم قابلیت گسترش بازار انفرادی و درآمد زایی برای همه اقشار جامعه از طریق معرفی و فروش بیمه را فراهم می‌کند.

مهندس محمد حسین حسینی عضو هیأت مدیره و مدیر آی تی شرکت پارسیان لوتوس در حاشیه رویداد هفته کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز طی گفت و گویی با خبرنگار خبرگزاری آنا مهمترین محور اقتصاد دیجیتال را ارائه خدمت به مردم در کمترین زمان و با حداقل هزینه عنوان کرد و اظهار داشت: کارگزاری مستقیم برخط پارسیان لوتوس خاورمیانه (سابیم) به عنوان اولین استارتاپ دانش بنیان بیمه صنعت بیمه کشور به عنوان مشاور بیمه‌ای و همچنین مجری اجرای امور بیمه‌ای شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مختلف ارائه خدمت می‌کند.

وی با بیان اینکه شرکت پارسیان لوتوس ضمن مشاوره و تحلیل ریسک بیمه‌ای اموال و اشخاص بیمه گذاران و همچنین در انتخاب بهترین شرکت‌های بیمه به عنوان بیمه‌گر نقشی اساسی ایفا می‌کند گفت: سابیم (سامانه آنلاین بیمه‌) به عنوان کارگزارآنلاین بیمه سامانه‌ای است که کلیه خدمات بیمه‌ای اعم از مشاوره، مقایسه، استعلام و خرید بیمه نامه در تمامی رشته‌ها و شرکت‌های فعال بیمه‌ای در کشور را به صورت انفرادی و یا سازمانی در بستر وب ارائه می‌کند.

مدیر آی تی شرکت پارسیان لوتوس در ادامه سخنان خود با اشاره به حوزه انفرادی سابیم تاکید کرد: در این زمینه سابیم با پیاده سازی پنل کسب درآمد و شبکه سازی فروش، قابلیت گسترش بازار انفرادی و درآمدزایی برای همه اقشار جامعه از طریق معرفی و فروش بیمه را فراهم می‌کند.

حسینی در ادامه سخنان خود در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرگزاری آنا پیرامون هدف اصلی شرکت پارسیان لوتوس بیان کرد: هدف گذاری اصلی این مجموعه در حوزه خدمات سازمانی به پرسنل سازمان‌ها است که با ایجاد پنل‌های صدور خدمات برخط، صدور بیمه نامه‌های شخصی پرسنل را با شرایط اقساط و یا تخفیفات گروهی ارائه می‌کند.

به گفته وی؛ این شرکت در حوزه خسارت درمان درگاه‌های برخط تشکیل پرونده و ارزیابی خسارت درمان را در اختیار پرسنل «شرکت های طرف قرارداد» قرار داده است.

عضو هیأت مدیره شرکت پارسیان لوتوس، عملکرد صنعت بیمه در سال ۱۴۰۰ را ۱۱۵ هزار میلیارد تومان تولید حق بیمه اعلام کرد و تشریح کرد: با بررسی‌های به عمل آمده سهم خدمات آنلاین از این مبلغ زیر ۲ درصد است که این شرکت کارگزاری قصد دارد با همکاری شرکت‌های بیمه در سال جدید ۲ هزار میلیارد تومان از خدمات را به صورت برخط به سازمان‌ها و شرکت‌ها ارائه دهد تا باعث بالا رفتن سطح خدمات برخط در این صنعت شود.

عضو هیأت مدیره شرکت پارسیان لوتوس در پایان سخنان به حضور شرکت متبوعش در رویداد هفته کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز پرداخت و در این باره افزود: این شرکت با حضور در همایش هفته کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران با به اشتراک گذاشتن حوزه‌های فعالیت کاری خود با شرکت کنندگان همایش، ایده‌هایی در فرایندهای اجرایی و نحوه معرفی خود پرداخت و نیز در خصوص کارآفرینی و نحوه ورود به بازار و درآمدزایی در پنل کسب درآمد سابیم و همچنین تجربیات خود را در اختیار شرکت کنندگان قرار داده است.

کد خبر 577497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.