ضرورت گسترش دامنه فعالیت فرهنگی و اجتماعی شهرداری‌ها

استاندار البرز گفت: شهرداری‌ها باید در راستای پیش‌بینی و پیشگیری از بحران‌های احتمالی، تدابیر لازم را داشته باشند و ضرورت دارد که شهرداری‌ها دامنه فعالیت‌های خود را در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گسترش دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی عبداللهی امروز -سوم خردادماه- در مراسم افتتاح سه پروژه عمرانی محمدشهر که هم‌زمان با سال روز آزادسازی خرمشهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس و درود بر روح بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: جای خرسندی دارد که امروز پروژه‌های مهمی در شهر محمدشهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: شهرداری‌ها باید در راستای پیش‌بینی و پیشگیری از بحران‌های احتمالی، تدابیر لازم را داشته باشند. همچنین ضرورت دارد که شهرداری‌ها دامنه فعالیت‌های خود را در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گسترش دهند.

وی افزود: جلب مشارکت‌های مردمی بمنظور احصا و حل مسائل محله‌ها از طریق فرهنگسراها و سراهای محلات مسیر می‌شود.

استاندار البرز با بیان اینکه اهداف بزرگی برای جبران عقب‌ماندگی سرانه‌های آموزشی استان داریم، اضافه کرد: در سفر رئیس جمهور به استان با تشریح مسائل و کمبودهای استان در سرانه‌های آموزشی، توجه دولت و خیران به این سو معطوف شد.

وی ادامه داد: بر این اساس ساخت ۱۰۰ مدرسه با مشارکت دولت و خیران در دستور کار قرار گرفت.

عبداللهی خاطرنشان کرد: اکنون پویایی خاصی در استان مشهود است و امید است با پیشرفت پروژه‌های مد نظر، گام بزرگی در جبران زیرساخت‌های آموزشی و پرورشی البرز برداریم.

به گزارش ایمنا، استاندار البرز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی مرکز مدیریت بحران، ایستگاه شماره سه آتش‌نشانی و سرای محله محمدشهر حضور یافت.

کد خبر 577472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.