تلویزیون ۸۶ اینچی ES Pro شیائومی رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت شیائومی از تلویزیون ۸۶ اینچی ES Pro با وضوح 4K و روشنایی 1000 نیت رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی تلویزیون جدید خود به نام ES Pro را معرفی کرد، این تلویزیون ۸۶ اینچی از رابط کاربری MIUI بهره می‌برد. این محصول از وضوح تصویر 4K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های آن نیز می‌توان به پشتیبانی از دالبی‌ویژن، دالبی اتموس، AMD FreeSync Premium و HLG اشاره کرد.

تلویزیون جدید ۸۶ اینچی ES Pro شیائومی گواهی Delta E2 را دریافت کرده است؛ بنابراین رنگ‌ها را با کیفیت عالی نمایش می‌دهد. شرکت تولیدکننده اعلام کرده است که این محصول ۹۴ درصد گستره رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و از HDMI VRR و AMD FreeSync Premium برای کاهش لگ در نمایش محتوا بهره می‌برد.

تلویزیون جدید ۸۶ اینچی ES Pro شیائومی از سیستم روی چیپ چهار هسته‌ای شامل چهار هسته ARM Cortex A73 بهره می‌برد و با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است. این تلویزیون هوشمند از دو بلندگوی ۱۵ واتی، یک عدد آنتن، یک ورودی AV، یک ورودی اترنت، دو ورودی HDMI 2.0، یک ورودی HDMI 2.1، یک ورودی S/PDIF و دو ورودی USB-A پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون ۸۶ اینچی ES Pro شیائومی ابتدا با قیمت ۱۱۹۵ دلار به فروش خواهد رسید، این قیمت تا تاریخ ۳۱ می در نظر گرفته شده است و پس از آن به قیمت ۱۲۷۰ دلار افزایش خواهد یافت.

کد خبر 577435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.