عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم خردادماه

در این بسته خبری از آغاز عملیات اجرایی بوستان شش هکتاری در اردبیل تا رفع مشکل بیمه تاکسیرانان ملایر و معرفی برگزیدگان جشنواره قصه‌های شهر گل و گلاب کاشان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم

آغاز عملیات اجرایی بوستان ۶ هکتاری اردبیل

محمود صفری، شهردار اردبیل از آغاز عملیات اجرایی بوستان ۶ هکتاری محله میراشرف همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد خبر داد.

شهرداری رفسنجان ۴ طرح عمرانی در دست اقدام دارد

مجید کهنوجی، شهردار رفسنجان گفت: از ابتدای سال جاری اجرای ۴ طرح عمرانی با اعتبار پیش بینی شده ۱۶۴ میلیارد تومان را آغاز کردیم که در مجموع این پروژه‌ها از ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردارند.

افزایش آتش‌سوزی در پارک‌ها و تفرجگاه‌های بروجرد

نادر موسیوند، معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد گفت: در فصل گرما، خشک شدن علف‌های هرز باعث افزایش آتش‌سوزی در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها می‌شود.

رفع مشکل بیمه تاکسیرانان ملایر

محمد لطفی، مدیرعامل ناوگان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ملایر از پیگیری و رفع مشکلات بیمه تاکسی رانان خبر داد و گفت: طی پیگیری‌های به عمل آمده و مذاکرات انجام شده با مسئولان سازمان تأمین اجتماعی در خصوص بحث بیمه تاکسیرانان رانندگان درون شهری، جلسه‌ای با حضور معاون سازمان و کارشناس مسئول بیمه تأمین اجتماعی تشکیل شد.

پارک بانوان زنجان تعطیل است

غلامحسن احمدی، معاون خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: با توجه به ابلاغیه استانداری زنجان همه نیروهای شهرداری که باید در فضای باز تردد کنند، به علت گرد و غبار باید حتماً از ماسک استفاده کنند.

معرفی برگزیدگان جشنواره قصه‌های شهر گل و گلاب کاشان

حسن بخشنده امنیه، شهردار کاشان گفت: برگزاری جشنواره قصه‌های شهر گل و گلاب در سطح ملی، با توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای منطقه فرهنگی کاشان و نیز استقبال کودکان و نوجوانان از این رویداد فرهنگی، یک ضرورت است.

اجرای سومین مرحله طرح پاکسازی محیط شهری

مهدی احمدی، شهردار خوانسار گفت: در سومین مرحله طرح پاکسازی محیط‌زیست شهرستان خوانسار ۴۰۰ هکتار از زمین‌های اطراف روستای خم‌پیچ پاکسازی شد.

تداوم عملیات شن‌ریزی و تسطیح معابر خاکی زرند

حمیدرضا ولی‌خانی، معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند با اشاره به تداوم عملیات شن‌ریزی معابر خاکی، گفت: عملیات شن ریزی و تسطیح معابر خاکی با تمام توان و امکانات شهرداری در حال اجرا است.

نهضت شبانه آسفالت قزوین

رضا کیماسی، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین از اجرای پروژه اصلاح و ترمیم روکش آسفالت در خیابان امام خمینی (ره) حد فاصل میدان آزادی تا چهارراه مولوی (بازار) در قالب طرح نهضت شبانه آسفالت خبر داد.

کد خبر 577423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.