جزئیات حادثه آبادان در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بررسی می‌‎شود

سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشو ر اعلام کرد: این سازمان در پی دستور وزیر کشور برای به‌کارگیری امکانات جهت رسیدگی فوری به حادثه‌دیدگان ریزش ساختمان در آبادان و بررسی کارشناسانه این رویداد، از استانداری خوزستان خواست گزارش کاملی از این حادثه را در اسرع وقت ارسال کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در مکاتبه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، بر ضرورت توجه به تمهیدات لازم برای امداد و نجات مصدومان و افراد محبوس شده احتمالی تاکید شده است.

همچنین از معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان خواسته شده است تا اطلاعات لازم و جزئیات این حادثه شامل نحوه وقوع، اقدامات شهرداری در زمینه صدور مجوز ساخت‌وساز و اقدامات مربوط به اجرای مقررات ایمنی به منظور پیشگیری از وقوع حادثه و عملکرد سازمان آتش‌نشانی در زمان حادثه را به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال کند.

احمد وحیدی، وزیر کشور بامداد امروز _سه شنبه، سوم خردادماه_ برای بررسی آخرین وضعیت حادثه ساختمان متروپل آبادان به این شهر سفر کرد و وحیدی نژاد مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های کشور نیز وزیر کشور را همراهی می‌کند.

بنا بر گزارش اعلام شده، بخش‌هایی از مجتمع ۱۱ طبقه متروپل در خیابان امیری آبادان حوالی ساعت ۱۲:۳۰ دیروز (دوشنبه) فرو ریخت و این حادثه تاکنون ۱۰ کشته و ۳۵ مجروح برجا گذاشته است.

کد خبر 577367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.