مالک و پیمانکار اصلی ساختمان مترو پل جان خود را از دست داد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: مالک و پیمانکار اصلی ساختمان مترو پل آبادان در جریان ریزش ساختمان در محل حضور داشت و جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صادق جعفری جگنی در مورد جزئیات ریزش ساختمان ۱۰ طبقه اداری _تجاری مترو پل آبادان، اظهار کرد: بازداشت‌شدگان این حادثه ۱۰ نفر شامل شهردار فعلی آبادان و دو شهردار سابق و نیز تعدادی از کارکنان شهرداری و ناظران این پروژه هستند و در جهت برخورد با سایر متخلفان، دستور بازداشت تعداد دیگری نیز صادرشده است.

وی افزود: مالک و پیمانکار اصلی ساختمان که از متهمان بوده و دستور بازداشت وی نیز صادرشده بود و در جریان ریزش ساختمان در محل حضور داشت در جریان این حادثه جان خود را از دست داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان با بیان اینکه همه اجساد برای تعیین هویت، به پزشکی قانونی منتقل شده‌اند، تصریح کرد: با دستور دادستان کل کشور مبنی بر نظارت مستقیم بر موضوع، بلافاصله در محل حاضر و اکنون به همراه دادستان شهرستان آبادان در محل حاضر هستیم.

وی افزود: عملیات آواربرداری از ساختمان ادامه دارد و امنیت عمومی جهت حفاظت از اموال مردم در محل و فروشگاه‌های اطراف تأمین‌شده است.

به گزارش ایمنا، عملیات آواربرداری از ساختمان برج‌های دوقلوی مترو پل در آبادان که روز گذشته فروریخت همچنان ادامه دارد و براساس آخرین آمار تعداد کشته‌شدگان در این حادثه به ۱۰ نفر سیده است و همچنان تعداد زیادی در ریز آوار محبوس شده‌اند.

کد خبر 577327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.