گردوغبار تا چهارشنبه در اصفهان به اوج می‌رسد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش سه تا پنج درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ساعت آینده خبر داد و گفت: وضعیت گردوخاک امروز و فردا به اوج می‌رسد و احتمال می‌رود تا اوایل روز پنجشنبه ادامه یابد.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده جوی نسبتاً ناپایدار در دو روز آینده روی استان اصفهان است و آسمان در بیشتر مناطق به شکل صاف تا کمی ابری، همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی از خیزش گردوخاک در کانون‌های داخلی با وزش باد و نفوذ گردوغبار خارجی در استان اصفهان خبر داد و افزود: این شرایط منجر به کاهش دید و کیفیت هوا در بیشتر مناطق به ویژه شمال، شرق و تا اندازه‌ای مرکز می‌شود، پدیده گردوخاک در هوا امروز و فردا به اوج می‌رسد و احتمال می‌رود تا اوایل روز پنجشنبه ادامه یابد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به کاهش سه تا پنج درجه‌ای کمینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، خاطرنشان کرد: دمای شهر اصفهان امروز در گرم‌ترین زمان به ۳۴ درجه و کمینه صبح فردا به ۱۸ درجه می‌رسد، گرم‌ترین نقطه استان خوروبیابانک با دمای ۳۹ درجه و خنک‌ترین شهرستان نیز بویین‌ومیاندشت با دمای چهار درجه سانتی‌گراد است.

کد خبر 577314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.