ارتقای خدمات تاکسیرانی مشهد دغدغه شورای ششم

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: توجه به نوسازی ناوگان تاکسیرانی و ارتقای سطح کیفی خدماتی که توسط ناوگان تاکسیرانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی ارائه می‌شود در شهر مشهد برنامه‌ای ضروری و دغدغه شورای ششم است.

‌موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ضرورت ارتقای کیفیت خدمات ناوگان تاکسیرانی مشهد، اظهار کرد: برای بهینه‌سازی خدمات این ناوگان، بازسازی حدود ۷۰۰ دستگاه تاکسی با عمر بین چهار تا ۱۳ سال در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ضروری است شهرداری از طریق فراخوان عمومی و با تأیید هیئت‌مدیره سازمان تاکسیرانی نسبت به انتخاب مجریان طرح بازسازی تاکسی‌های فرسوده اقدام کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر اینکه امکان بهره‌مندی از این تسهیلات برای تاکسی‌های خسارت‌دیده ناشی از حوادث وجود دارد، گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر برای ناوگان تاکسیرانی با عمر کمتر از چهار سال که در اثر شرایط خاص مانند آتش‌سوزی دچار خسارت شدند، امکان استفاده از تسهیلات این مصوبه در صورت تأیید خسارت وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: توجه به نوسازی ناوگان تاکسیرانی و ارتقای سطح کیفی خدماتی که توسط ناوگان تاکسیرانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی ارائه می‌شود، در شهر مشهد برنامه‌ای ضروری خواهد بود؛ لذا طرح اعطای تسهیلات بازسازی ناوگان تاکسیرانی در دستور کار شورای ششم شهر مشهد قرار گرفته است.

کد خبر 577298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.