حضور مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن در محل اقامت گاندوها و نساجی

ایرج رخصتی مدیرعامل شرکت سهامی ذوب‌آهن، کرمی رئیس هیئت‌‍مدیره باشگاه ذوب‌آهن، علیرضا احسانی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن، رضایی رئیس دفتر مدیرعامل شرکت و رمضانی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل باشگاه ذوب‌آهن شب گذشته در هتل محل اقامت تیم نساجی مازندران و تیم ذوب‌آهن حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته دوشنبه _دوم خردادماه_ ایرج رخصتی مدیرعامل شرکت سهامی ذوب‌آهن، کرمی رئیس هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن، علیرضا احسانی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن، رضایی رئیس دفتر مدیرعامل شرکت و رمضانی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل باشگاه ذوب‌آهن در هتل محل اقامت تیم نساجی مازندران حضور پیدا کردند و با تقدیم گل، قهرمانی تیم نساجی در جام حذفی را به مدیرعامل، کادر فنی تیم نساجی و مردم مازندران تبریک گفتند.

ایرج رخصتی، مدیرعامل شرکت سهامی ذوب‌آهن در این دیدار اظهار کرد: با توجه به قهرمانی تیم فوتبال نساجی مازندران در جام حذفی کشور و ارتباطات خوب دو باشگاه ذوب‌آهن اصفهان و نساجی مازندران، جهت عرض تبریک به کادر فنی و بازیکنان تیم و مردم فهیم مازندران در اینجا حضور یافتیم، این قهرمانی بسیار ارزشمند است. نساجی مازندران تیمی اخلاق مدار و دارای شاخصه‌های یک تیم حرفه‌ای است، امیدوارم تمام تیم‌ها بتوانند در شرایط کاملاً برابری در لیگ حضور یابند، وصل بودن برخی تیم‌ها به خزانه صحیح نیست و تا زمانی که برخی تیم‌ها از این محل تغذیه می‌شوند فوتبال ما یک فوتبال واقعی نخواهد بود. امیدوارم این شرایط برابری فراهم شود و همه روی صندلی‌های یک اتوبوس بنشینند تا رقابت‌ها بسیار سالم‌تر و حرفه‌ای‌تر باشد.

حضور مدیرعامل کارخانه ذوب آهن در محل اقامت گاندوها و نساجی

در ادامه جلسه، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران ضمن تشکر از حضور مهندس ایرج رخصتی و هیئت همراه در محل اقامت تیم نساجی مازندران، این حرکت را یک حرکت فرهنگی و شایسته دانست و به نمایندگی از باشگاه نساجی و مردم مازندران تشکر و قدردانی کرد. وی ادامه همکاری ذوب آهن با مهدی تارتار را یک کار حرفه‌ای دانست.

قبل از این جلسه نیز، ایرج رخصتی مدیرعامل شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، بهزاد کرمی رئیس هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن و فرشاد دادفر از هیئت مدیره باشگاه در هتل محل اقامت تیم ذوب‌آهن حضور یافتند و از نتایج حاصل شده ابراز خرسندی کردند. در ادامه این جلسه، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن، مسعود ابراهیم‌زاده کاپیتان تیم و آرمان قاسمی به نمایندگی از کادر فنی و بازیکنان ضمن قدردانی از حضور ایشان در جمع گاندوها درخصوص شرایط تیم و فصل آینده صحبت کردند.

حضور مدیرعامل کارخانه ذوب آهن در محل اقامت گاندوها و نساجی

کد خبر 577271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.