تداوم عملیات جست‌وجو در ساختمان متروپل آبادان/۱۱۲نجاتگر در محل حادثه هستند

رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: تمام توان عملیاتی و لجستیکی جمعیت هلال‌احمر برای تسریع در امر نجات حادثه‌دیدگان بسیج شده است و درحال‌حاضر ۲۳تیم شامل ۱۱۲نفر در حال انجام عملیات جست‌وجو در طبقات زیرین ساختمان هستند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، پیرحسین کولیوند با تاکید بر تداوم عملیات امدادرسانی در آبادان و فعالیت شبانه‌روزی نیروهای جمعیت هلال‌احمر، اظهار کرد: درحال‌حاضر ۲۳ تیم شامل ۱۱۲ نفر در حال انجام عملیات جست‌وجو و نجات در طبقات زیرین ساختمان هستند.

وی که برای مدیریت میدانی عملیات در خوزستان به سر می‌برد، خاطرنشان کرد: با تلاش نجاتگران هلال‌احمر تا این لحظه پیکر ۹ جان‌باخته رهاسازی شده و با توجه به فوت یک نفر در بیمارستان، مجموع قربانیان تا این لحظه به ۱۰ نفر رسیده است. ۳۲ نفر نیز مصدوم شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر افزود: هفت نفر از زیر آوار توسط سگ‌های آنست (جست‌وجو) و دستگاه‌های الکترونیکی زنده‌یاب جمعیت هلال‌احمر نجات یافتند.

وی تاکید کرد: تمام توان عملیاتی و لجستیکی جمعیت هلال‌احمر برای تسریع در امر جست‌وجو و نجات حادثه‌دیدگان بسیج شده است و بسیاری از استان‌ها نیز اعلام آمادگی برای حضور در منطقه را دارند.

به گزارش ایمنا، بخش‌هایی از مجتمع ۱۱ طبقه متروپل در خیابان امیری آبادان حوالی ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه دیروز (دوشنبه دوم خردادماه) فرو ریخت و این حادثه تاکنون ۱۰ کشته و ۳۵ مجروح برجا گذاشته است

کد خبر 577264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.