اجرای عملیات پاکسازی محله‌های حصارک

مدیر منطقه شش شهرداری کرج از اجرای طرح عملیات پاکسازی محله به محله در حصارک کرج خبر داد و گفت: ارائه خدمات مناسب جهت تامین آسایش و رفاه شهروندان از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری است.

منوچهر غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به انجام عملیات جهادی پاکسازی، اجرای رفت و روب، شست‌وشوی معابر و انهار و ایستگاه‌های اتوبوس در منطقه شش، اظهار کرد: این اقدام با به‌کارگیری تمام نیروهای حوزه معاونت خدمات شهری انجام شد.

وی افزود: ارائه خدمات مناسب جهت تأمین آسایش و رفاه شهروندان از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری است، از این‌رو طرح‌های جهادی محله به محله به تناوب و با برنامه‌ریزی در حال اجرا است.

مدیر منطقه شش شهرداری کرج خاطرنشان کرد: طرح جهادی محله به محله در حصارک بالا، جمع‌آوری نخاله و تنظیف معابر سطح منطقه در بلوار باغستان، خیابان قلم، صوفی‌آباد، بلوار ظفر، بوستان و باغستان غربی و ایران زمین شمالی انجام شده است که این اقدامات از مهمترین فعالیت‌های هفته جاری منطقه بوده است.

وی تصریح کرد: واحد زیباسازی و فضای سبز منطقه شش شهرداری کرج با تلاش گسترده و شبانه‌روزی سعی در برقراری چهره‌ای مناسب از بلوارها، پارک‌ها و میادین سطح منطقه داشته است، لذا با انجام اقداماتی همچون تعمیر و راه‌اندازی مجدد آبنماها، تعمیر شبکه روشنایی پارک‌ها، نصب وسایل بازی و ورزشی، رنگ‌آمیزی و بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس، نصب صندلی و سطل زباله در پارک‌ها جهت خدمات‌رسانی شایسته به شهروندان اقدام کرده است.

کد خبر 577237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.