ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر شهرخودرو

تیم فوتبال پرسپولیس تهران امشب در آخرین بازی خانگی، پذیرای شهرخودروی مشهد خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و شهرخودروی مشهد، دیدار هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر فوتبال ایران را مقابل یکدیگر برگزار خواهند کرد. این دیدار ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

بازی پرسپولیس هفته گذشته مقابل تراکتور در تبریز نیمه‌تمام ماند و رأی آن دیدار هنوز صادر نشده؛ جدال جنجالی همراه با بارانی از سنگ‌اندازی‌ها که جو و صحنه‌های بسیار عجیب و زننده‌ای را در فوتبال ایران به معرض نمایش گذاشت.

حامد پاکدل و سعید آقایی بازیکنانی هستند که به دلیل دریافت کارت قرمز از این بازی محروم هستند و میلاد سرلک نیز با دریافت چهارمین کارت زرد، از بازی با تیم سابق خود محروم شده است. البته باشگاه پرسپولیس امیدوار است که کمیته انضباطی حکم به پاک‌شدن اخطار و اخراج‌های این بازی بدهد که بعید به نظر می‌رسد.

غایب دیگر سرخ‌پوشان در این مسابقه احتمالاً امید عالیشاه خواهد بود. عالیشاه که در لحظه واکنش خود به شعارها و سنگ‌پرانی تماشاگران، خوش‌شانس بود که پشت سر داور قرار گرفت و از زمین اخراج نشد، با توجه به گزارش داور و ناظر، به احتمال فراوان با محرومیت مواجه خواهد شد. اما نکته مهم این است که باید دید حکم کمیته انضباطی پیش از بازی شهرخودرو صادر می‌شود یا خیر.

سنگربانی لک درون دروازه با هدف ثبت دهمین کلین‌شیت فصل

حامد لک امشب برای بیست‌ودومین بار در این فصل درون دروازه پرسپولیس خواهد ایستاد. لک در طول بیست‌ویک بازی امسال موفق به ثبت ۹ کلین‌شیت شده و این فرصت را دارد در مقابل شهرخودرو تعداد کلین‌شیت‌هایش را دو رقمی کند. او هفته‌هاست دوباره اعتماد یحیی را به‌دست آورده اما عملکرد قابل‌قبولی از خود نشان نداده است.

شجاعی تنها تغییر مدافعان سرخ‌ها در آزادی

جانشین احتمالی آقایی در سمت چپ خط دفاعی علی شجاعی خواهد بود که دوباره فرصت نمایش توانایی‌اش را پیدا می‌کند و باید دید که از این فرصت چه استفاده‌ای خواهد کرد. علی نعمتی و علیرضا ابراهیمی هم مانند بازی نیمه‌تمام هفته گذشته در قلب خط‌دفاعی زوجی را کنار یکدیگر تشکیل می‌دهند و سمت راست نیز طبق معمول به رامین رضائیان سپرده خواهد شد تا به تیمش در امر گلزنی کمک کند.

میانه‌زمین تفاوت زیادی ایجاد نشده است

در پست هافبک دفاعی رضا اسدی جای سرلک را خواهد گرفت. این در حالی است که محمد شریفی از مصدومیت رها شده اما در این بازی اولویت اول یحیی گل‌محمدی نیست. کمال‌الدین کامیابی‌نیا هم به‌عنوان کاپیتان پرسپولیس میدان‌دار اصلی این تیم در زمین مسابقه است و در پست هافبک کناری نیز دوباره احسان پهلوان به ترکیب اصلی بازخواهد گشت تا در کنار مهدی ترابی برای خط دفاعی شهرخودرو دردسرساز شوند. هرچند که سیامک نعمتی هم برای این بازی در دسترس خواهد بود.

تغییر دوباره در خط حمله سرخ‌پوشان

نکته جالب اینکه کارت قرمز حامد پاکدل باعث می‌شود تا دوباره شرزود تمیروف در ترکیب اصلی قرار بگیرد و با مهدی عبدی زوج خط حمله را تشکیل دهد. باید دید زوج عبدی و تمیروف می‌توانند برای نایب‌قهرمانی پرسپولیس در لیگ‌برتر کار مؤثری انجام دهند یا از پس دفاع متزلزل شهرخودرو برنمی‌آیند.

ترکیب پرسپولیس مقابل شهرخودرو

حامد لک، علی شجاعی، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، رامین رضائیان، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، رضا اسدی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، شرزود تمیروف و مهدی عبدی

کد خبر 577222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.