ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با فولاد

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی به مصاف فولاد خوزستان می‌رود که احتمالاً فقط یک تغییر نسبت‌به بازی قبل خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان پس از سه پیروزی متوالی در یکی از سخت‌ترین دیدارهای خارج از خانه فصل خود باید به مصاف فولاد خوزستان برود. سپاهان برای این دیدار علاوه بر حسن شوشتری، محمدرضا حسینی را هم به‌دلیل مصدومیت از ناحیه ساعد دست در اختیار ندارد. سپاهان اما بدون محروم به این بازی رسیده است و به جز مصدومانش، غایب دیگری برای این دیدار ندارد.

مروری خواهیم داشت بر ترکیب احتمالی سپاهان برای بازی فولاد خوزستان:

رشید برابر مشتری زمستانی

رشید مظاهری که از نیم‌فصل دوم لیگ برتر با پیوستن به سپاهان در همه بازی‌های این تیم در چارچوب دروازه قرار گرفته است، امروز مقابل تیمی قرار می‌گیرد که در زمستان در کنار سپاهان خواهان جذب او بود اما در نهایت این طلایی‌پوشان اصفهانی بودند که او را از استقلال به اصفهان آوردند تا ضعف این تیم را در چارچوب حل کند. رشید امروز مقابل مشتری زمستانی خود قرار خواهد گرفت و امیدوار است به سومین کلینشیت در چهار بازی آخر خود برسد.

خط دفاعی همچنان با ترکیب جدید

از بازی سه هفته قبل مقابل پیکان بود که محرم نویدکیا از نورافکن در قلب دفاع و احمدزاده در پست دفاع چپ استفاده کرد و جالب اینکه سپاهان هر سه دیدار مقابل پیکان، پرسپولیس و شهرخودرو را با پیروزی پشت سر گذاشت. بدین ترتیب به نظر می‌رسد برابر فولاد نیز نژادمهدی و نورافکن در دفاع وسط و دانیال اسماعیلی‌فر و فرشاد احمدزاده در دو جناح خط دفاع به کار گرفته شوند.

نیمکت‌نشینی احتمالی علی‌محمدی

علی‌محمدی که مقابل پیکان و پرسپولیس در ترکیب ثابت سپاهان حضور داشت با محرومیت مقابل شهرخودرو این دیدار را از دست داد تا مسعود ریگی، جانشین او شود. با این حال با توجه به نمایش خوب خط هافبک سپاهان مقابل شهرخودرو که از ریگی، کریمی و رفیعی تشکیل شده بود، به نظر نمی‌رسد نویدکیا تغییری در خط هافبک ایجاد کند و احتمالاً همین سه نفر مقابل فولاد نیز از ابتدا بازی را آغاز می‌کنند. گولسیانی به عنوان مهره دفاع هافبک و یاسین سلمانی و علی‌محمدی به عنوان مهره‌های هجومی‌تر آلترناتیوهای این سه هافبک خواهند بود.

جهانی؛ جانشین احتمالی حسینی

محمدرضا حسینی که در بازی مقابل شهرخودرو به دلیل مصدومیت دست به اجبار از زمین بازی بیرون رفت، دو بازی باقی‌مانده این فصل را از دست داده است و جانشین او احتمالاً میلاد جهانی خواهد بود. جهانی به عنوان وینگر چپ به کار گرفته می‌شود تا سجاد شهباززاده به پست وینگر راست منتقل شود، در نوک خط حمله نیز شهریار مغانلو حضور خواهد داشت.

ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با فولاد خوزستان به شرح زیر است:

رشید مظاهری، امید نورافکن، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، فرشاد احمدزاده، مسعود ریگی، محمد کریمی، سروش رفیعی، سجاد شهباززاده، میلاد جهانی و شهریار مغانلو

کد خبر 577211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.