پرسپولیس-شهرخودرو/آخرین تلاش‌ها برای حفظ نایب‌قهرمانی

تیم‌های پرسپولیس و شهرخودرو در هفته ۲۹ لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، امروز _سه‌شنبه سوم خردادماه_ از ساعت ۲۰ همزمان با سایر دیدارهای لیگ برتر تیم‌های پرسپولیس و پدیده شهرخودرو در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.

وضعیت دو تیم

تیم پرسپولیس با توجه به اتفاقات رخ داده در تبریز و وضعیت نامشخص نتیجه این بازی، نیاز مبرمی به سه امتیاز این مسابقه دارد تا به کسب عنوان نایب‌قهرمانی امیدوار باقی بماند. پرسپولیسی‌ها فعلاً با یک بازی و یک امتیاز کمتر از سپاهان در رده سوم قرار گرفته‌اند و منتظر حکم کمیته انضباطی در خصوص حوادث تلخ تبریز هستند. در این سو اما شاگردان سیدعباسی همچنان قعرنشین لیگ برتر هستند و اگر می‌خواهند غیرممکن را ممکن سازند، نیاز ویژه‌ای به هر سه امتیاز بازی با پرسپولیس دارند. آن‌ها هفته قبل در اصفهان مقابل سپاهان با نتیجه سه بر صفر شکست خوردند و حالا باید برای حفظ امید بقا حداقل از دو بازی آخر مقابل پرسپولیس و فولاد چهار امتیاز کسب کنند؛ عددی که برای شهرخودروی همیشه قعرنشین در لیگ ۲۱ قطعاً رخ دادنش عجیب و باورنکردنی است. نکته جالب توجه در خصوص دو هفته پایانی لیگ برتر اما برنامه بازی سه تیم قعرنشین جدول است که برای بقا می‌جنگند. نفت مسجدسلیمان ۲۰ امتیازی که فعلاً با رضا مهاجری، سرمربی مشهدی سابق شهرخودرو، از منطقه سقوط کمی دور شده، هفته آخر باید با استقلال بازی کند.

فجر شهیدسپاسی و شهرخودرو، دیگر تیم‌های پایین‌نشین جدول هم در هفته‌های ۲۹ و ۳۰ باید به مصاف پرسپولیس بروند. فجر شهید سپاسی با مجتبی سرآسیایی مربی مشهدی خود، دنبال بقا در لیگ برتر است. نفت مسجدسلیمان این هفته در خانه میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود و اگر بتواند در این دربی خوزستانی با پیروزی از زمین خارج شود، نیمی از راه بقا را طی خواهد کرد. نفت هم‌اکنون ۲۰ امتیازی است و فجر با ۱۷ امتیاز و شهرخودرو با ۱۶ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند. فجر هم باید در تبریز به مصاف تراکتور برود که با ۲۵ امتیاز بقای خود در لیگ برتر را از ۲ هفته قبل قطعی کرده است. در صورت توقف فجر و شهرخودرو مقابل تراکتور و پرسپولیس و همچنین پیروزی رضا مهاجری مقابل علیرضا منصوریان تکلیف تیم‌های سقوط کننده به لیگ یک فردا شب مشخص خواهد شد.

پرسپولیس-شهرخودرو/آخرین تلاش‌ها برای حفظ نائب قهرمانی

دو محروم پرسپولیس مقابل شهرخودرو

سرخ‌پوشان پایتخت در این دیدار، دو محروم دارند. حامد پاکدل و سعید آقایی به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار برابر تراکتور محروم هستند ولی میلاد سرلک مشکلی برای بازی نخواهد داشت. تیم شهرخودرو هم یک محروم به نام علی طاهران دارد.

بلیت‌های نیم‌بها برای تماشاگران

بلیت‌فروشی این مسابقه از روز گذشته فعال شده و امکان خرید اینترنتی آن از طریق سایت footballeticket.ir فراهم است. هواداران می‌توانند بلیت‌های این مسابقه را برای طبقه دوم، پشت دروازه‌ها، روبه‌روی جایگاه و جایگاه به ترتیب به ارزش؛ ۲۵ هزار، ۵۰ هزار و صد هزار تومان تهیه کنند. باشگاه پرسپولیس برای سهولت حضور هواداران، بلیت این بازی را به نصف قیمت کاهش داد.

کد خبر 577209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.