سپاهان صفر-خاتون بم ۳/ قهرمانی خاتون بم در نقش‌جهان

تیم فوتبال زنان سپاهان و ملی‌پوشان شهرکرد در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال زنان در ورزشگاه نقش جهان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _دوشنبه، دوم خرداد ماه_ تیم فوتبال زنان سپاهان و ملی پوشان شهرکرد در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال زنان از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.

دیدار تیم‌های سپاهان و خاتون بم

فولاد مبارکه سپاهان:

فاطمه پسندیده، کوثر عنبری، میترا نظری، کوثر کمالی، زهرا پورحیدری، شقایق روزبهان، فاطمه عادلی، هاجر دباغی، مرضیه نیکخواه، ثنا صادقی، رها یزدانی

سرمربی: بیان محمودی

خاتون بم:

زهرا سربالی علی‌شاه، فاطمه گراییلی، بهناز طاهرخانی، زهرا قنبری، عاطفه رمضانی‌زاده، سمانه چهکندی، شهناز جعفری‌زاده، ملیکا محمدی، مونا حمودی، زهرا خاجوی، نگین زندی

سرمربی: مرضیه جعفری

شرح بازی:

نیمه اول، دقایق ابتدایی بازی با برتری یک طرفه خاتون بم پی‌گیری شد. در ادامه شاهد حمله‌های بی‌مهابای دختران بمی بودیم که حاصل آن گل اول برای خاتون بم بود. بعد از به گل رسیدن تیم خاتون تلاش کرد تا گل‌های بیشتری در نیمه اول بزند، اما با دفاع و عمل کرد خوب دروازبان سپاهان مواجه شد. نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود خاتون به پایان رسید.

نیمه دوم، فشار زیاد تیم خاتون بر روی دروازه سپاهان دنبال شد که نتیجه آن گل خاتون در دقیقه چهار نیمه دوم بود. در ادامه سپاهان تلاش کرد تا در ضد حمله بتواند به گل برسد، اما موفق نشد؛ خاتون بم نیز با سه گل در نقش جهان قهرمانی خود را در لیگ برتر فوتبال زنان ایران قطعی کرد.

شرح گل:

در دقیقه ۴۲، نگین زندی در یک موقعیت زیبا و جا گذاشتن دروازبان تیم سپاهان، با شوتی دقیق و محکم خاتون بم را به اولین گل رساند.

در دقیقه ۴۹، مقاومت خط دفاع سپاهان و برگشت توپ توسط رها یزدانی نتوانست جلوی حمله پر مهره خاتون بم را بگیرد، در این حمله سمانه چهکندی موفق به گلزنی شد و برای دومین بار دروازه سپاهان را باز کرد.

در دقیقه ۶۴، خطای بازیکن سپاهان روی زهرا قنبری به تیم خاتون پنالتی داد. قنبری با یک شوت محکم توپ را زیر تاق دروازه سپاهان زد.

دقایق حساس:

بازیکن خاتون بم از پشت محوطه حریمه با یک شوت مستقیم دروازه سپاهان را نشانه گرفت اما دروازبان سپاهان توپ را دفع کرد.

در دقیقه ۲۵ خاتون بم در یک حمله منسجم توپ را وارد محوطه حریمه کرد اما با ازدحام بازیکنان سپاهان مواجه شد و نتوانست از دروازه خالی سپاهان استفاده کنند.

در دقیقه ۲۹ موناحمودی موفق نشد شوت کات دار خود را وارد دروازه سپاهان کند و از بالای دروازه با اختلاف کم رد شد.

در دقیقه ۴۰ خطا بازیکن خاتون روی دروازه‌بان موقعیت گل خاتون بم را متوقف کرد.

در دقایق اضافه نیمه نخست، موقعیت خوب نگین زندی از سمت چپ، در دستان دروازبان سپاهان قرار گرفت.

در دقیقه ۷۳، شوت پر قدرت زهرا قنبری در دستان رها یزدانی قرار گرفت.

دقیقه ۸۰ شوت بازیکن خاتون با اختلاف از کنار سنگر سپاهان به بیرون رفت.

کد خبر 577151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.