جشنواره قصه‌های شهر گل‌وگلاب در مقیاس ملی برگزار شود

شهردار کاشان گفت: برگزاری جشنواره قصه‌های شهر گل‌وگلاب در مقیاس ملی با توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای خطه دارالمومنین امری ضروری است.

حسن بخشنده‌امنیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به استقبال از نخستین دوره جشنواره قصه‌های شهر گل‌وگلاب، برگزاری این رویداد در گستره ملی می‌تواند علاوه بر آشنایی کودکان و نوجوانان نسل امروز با ریشه‌های هویتی و تمدنی کاشان زمینه‌ساز شکوفایی بیش از پیش استعدادهای این خطه کهن باشد.

وی در خصوص مزیت اجرای جشنواره قصه‌های گل‌وگلاب به صورت ملی، خاطرنشان کرد: معرفی جایگاه دارالمومنین با زبان جذاب و قابل درک برای عموم به ویژه کودکان و نوجوانان، تصویری آشنا و فاخر از این دیار را برای فرزندان ایران اسلامی آفریده و خانواده‌ها را نیز با مفهوم کاشان پیوند می‌دهد.

شهردار کاشان گفت: از دبیر جشنواره و مسئولان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری درخواست داریم، مقدمات و الزامات مورد نیاز برای پیشنهاد برگزاری جشنواره قصه‌های شهر گل‌وگلاب در مقیاس ملی به متولیان امر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را مهیا کنند و بر حمایت همه جانبه خود برای عملیاتی شدن این تصمیم تأکید کرد.

کد خبر 577124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.