روز سبز بازار رمزارزها/بیت کوین به روند صعودی برمی‌گردد؟

بازار رمزارزها مجدد سبزپوش شد و این رشد به واسطه حرکت مجدد بیت کوین به بالای ۳۰ هزار دلار است. در روزهای اخیر این رمزارز بین محدوده ۲۹ تا ۳۰ هزار دلار در نوسان است. وقتی به زیر این سطح افت می‌کند روند نزولی و وقتی بازار به بالای این سطح می‌آید صعودی می‌شود در حال حاضر پیش بینی روند نوسانی داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار رمزارزها نوسان‌هایی را در ساعات گذشته پشت‌سر گذاشت که خلاصه آن را در زیر می‌خوانید:

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۳۰ هزار و ۳۲۶ دلار

تغییرات: رشد ۲.۷۱ درصدی

اتریوم (ETH): دو هزار و ۵۴ دلار

تغییرات: رشد ۳.۵۷ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۳۲۶ دلار و ۶۵ سنت

تغییرات: رشد ۲.۹۱ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۴۲۱ دلار

تغییرات: رشد ۱.۳۸ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۵۴۷ دلار

تغییرات: رشد ۲.۷۱ درصدی

سولانا (SOL): ۵۳ دلار و ۲۸ سنت

تغییرات: رشد ۵.۴۷ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۳۱ دلار و ۶۴ سنت

تغییرات: رشد ۳۱.۶۴ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۷۷۱ دلار

تغییرات: رشد ۲.۸۹ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۸۶۹ دلار

تغییرات: رشد ۲.۶۳ درصدی

پولکادات (DOT): ۱۰ دلار و ۲۷ سنت

تغییرات: رشد ۱.۴۶ درصدی

وضعیت تکنیکالی بیت کوین

روز سبز بازار رمزارزها/بیت کوین به روند صعودی برمی‌گردد؟

حمایت: ۲۶ و ۲۰ هزار دلار.

مقاومت: ۳۰، ۳۵ و ۳۷ هزار دلار.

پیش بینی: با اینکه مجدد بیت کوین بالای سطح سی هزار دلار رسیده است اما لازم است بالای این سطح تثبیت شود.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

روز سبز بازار رمزارزها/بیت کوین به روند صعودی برمی‌گردد؟

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش کل بازار رمزارزها

روز سبز بازار رمزارزها/بیت کوین به روند صعودی برمی‌گردد؟

ارزش بازار حوزه دیفای

روز سبز بازار رمزارزها/بیت کوین به روند صعودی برمی‌گردد؟

شاخص ترس و طمع بیت کوین

روز سبز بازار رمزارزها/بیت کوین به روند صعودی برمی‌گردد؟

روند شاخص ترس و طمع

روز سبز بازار رمزارزها/بیت کوین به روند صعودی برمی‌گردد؟

اخبار بازار رمزارزها

رشد ۱۱ برابری سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌های ارز دیجیتال آفریقا نسبت به سال ۲۰۲۱

بر اساس یک گزارش منتشر شده از سوی شرکت‌های سرمایه‌گذاری CV VC و Standard Bank، هم‌زمان با افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین در آفریقا، آمار سرمایه‌گذاری خطرپذیر در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ نسبت به سال ۲۰۲۱ در این منطقه به‌طور چشمگیری رشد کرده است.

طبق این گزارش، استارت‌آپ‌های بلاک چینی در سه‌ماهه اول ۲۰۲۲، ۹۱ میلیون دلار سرمایه جذب کرده‌اند و سرمایه ورودی به این صندوق‌ها در آفریقا نسبت به سه ماهه اول ۲۰۲۱، ۱,۶۶۸ درصد افزایش یافته و در طی یک سال تقریباً ۱۱ برابر شده است.

درآمد و آمار ثبت‌نام‌های جدید دامنه ENS در ماه می به اوج خود رسیده‌اند

به‌لطف رشد آگاهی جامعه کاربری و کارمزدهای پایین دامنه اتریوم نیم سرویس (Ethereum Name Service)، ماه می میلادی از لحاظ تعداد ثبت‌نام‌های جدید، تمدید حساب‌های کاربری و درآمد، بهترین ماه برای این دامنه بوده است.

نیک جانسن، توسعه‌دهنده ارشد دامنه ENS، روز ۲۳ می (دوم خرداد) در توئیتر خود نوشت: در حالی که هنوز یک هفته از ماه می باقی مانده است، آمار ثبت‌نام، تمدید و درآمد این دامنه به اوج تاریخی خود رسیده‌اند.

صرافی کوین مینا قصد دارد وارد قطر شود

کوین مینا (Coinmena)، یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در بحرین، اعلام کرده است که ساکنان قطر از این پس می‌توانند ارزهای دیجیتال را در این پلتفرم خریدوفروش کنند. کوین مینا ادعا کرده که اولین صرافی قانون‌گذاری‌شده‌ای است که خدمات مذکور را به ساکنان قطر ارائه می‌کند.

با این حال، بانک مرکزی قطر دو روز گذشته اعلام کرد که هیچ مؤسسه مالی در این کشور مجوز ارائه خدمات صرافی، انتقال و معامله ارزهای دیجیتال را ندارد. در هر حال، کوین مینا قصد دارد بهترین صرافی ارز دیجیتال منطقه باشد و به همین خاطر دائماً به‌دنبال حضور در کشورهای بیشتری است. گفتنی است که این صرافی مجوز رسمی بانک مرکزی بحرین را گرفته است.

آمریکایی‌ها اکنون می‌توانند ساعت‌های شرکت تگ هویر را با ارزهای دیجیتال خریداری کنند

شرکت طراحی و سازنده ساعت‌های لوکس تگ هویر (TAG Heuer)، اکنون ارزهای دیجیتال را به‌عنوان روش پرداختی برای محصولات باکیفیت خود می‌پذیرد. این شرکت سوئیسی که سابقه تأسیس آن به ۱۵۰ سال پیش برمی‌گردد، اعلام کرده است که مشتریان آمریکایی می‌توانند ساعت‌ها و اکسسوری‌های مورد نظر خود را به‌صورت آنلاین و با ارزهای دیجیتال خریداری کنند. پرداخت‌های ارز دیجیتال به‌کمک پلتفرم بیت‌پی (Bitpay) انجام خواهد شد.

دو کوان یک آدرس کیف پول برای سوزاندن لونا منتشر کرد

دو کوان، مدیرعامل ترافورم لبز، اخیراً در توئیتر خود یک آدرس کیف پول برای سوزاندن توکن‌های لونا منتشر کرده است. علاوه بر این، او در پاسخ به سوالات کاربران گفته شرکت اصلی ترافورم لبز در سنگاپور ثبت شده، همچنان فعال است و تنها زیرمجموعه کره‌ای این شرکت را منحل کرده‌اند.

وی گفته است که اعتقادی به سوزاندن توکن‌ها ندارد زیرا نمی‌تواند فایده این کار را درک کند. این آدرس ارتباطی با طرح توکن‌سوزی اصلی ندارد و دو کوان تنها یک آدرس در جواب یکی از کاربران که گفته بود می‌تواند سوزاندن توکن‌ها مفید باشد، گذاشته است.

مدیرعامل ترافورم لبز گفت: اولویت خودش نیست، بلکه جامعه تِرا و بقای این اکوسیستم مهم‌تر هستند.

با وجود افزایش قیمت فانتوم ارزش کل سرمایه قفل شده آن همچنان بسیار کم است

روند صعودی فانتوم در ۲۰ تا ۲۲ مه (۳۰ اردیبهشت تا ۱ خرداد) باعث شد که این ارز دیجیتال به اوج روزانه ۰.۴۵ دلار برسد. گفتنی است که فانتوم در ۱۲ مه (۲۲ اردیبهشت) به منطقه اشباع فروش و قیمت ۰.۲۲ دلار رسیده بود. جدای از اینکه این ارز دیجیتال از لحاظ تکنیکال در شرایط خوبی قرار داشت، صعود اخیر آن احتمالاً به‌خاطر شایعه‌ای بود که ادعا می‌کرد آندره کرونژ (Andre Cronje)، یکی از شناخته‌شده‌ترین توسعه‌دهندگان صنعت دیفای، قرار است به فانتوم برگردد. با این حال، ارزش کل سرمایه قفل‌شده فانتوم در حال حاضر حدوداً ۱.۳ میلیارد دلار است و با اوج ۸.۱۹ میلیارد دلاری آن تفاوت زیادی دارد.

برخی از کارمندان بایننس پیشنهاد کرده بودند که این صرافی از سقوط لونا و UST سوء‌استفاده کند

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس، گفته است که برخی از کارمندان این صرافی، در طول سقوط لونا و UST پیشنهاد کرده بودند علیه کاربران بایننس معامله کنند تا سود زیادی به دست بیاورند.

وی افزود: سود حاصل از این معاملات می‌توانست بسیار زیاد باشد، اما صرف‌نظر از اصول اخلاقی، این تصمیم برای بایننس به‌عنوان یک نهاد تجاری غیرعاقلانه بود.

طبق گفته مدیرعامل صرافی بایننس، صرافی‌ها باید بی‌طرف باشند و نباید کاربرانشان را به خرید یا فروش دارایی خاصی تشویق کنند. گفتنی است که این افراد بلافاصله اخراج شدند.

تعداد بیت کوین‌های هولدشده در صرافی‌های متمرکز همچنان پایین‌تر از همیشه است

داده‌های موجود نشان می‌دهد تعداد بیت کوین‌هایی که در صرافی‌های متمرکز هولد می‌شوند، کمی افزایش یافته است. در هفتم مه (۱۷ اردیبهشت)، تعداد این بیت کوین‌ها با جهشی دو درصدی مواجه شد و از ۲.۴۸۱ میلیون به ۲.۵۳۲ میلیون بیت کوین افزایش یافت.

علی‌رغم رشد اخیر، تعداد بیت کوین‌های هولد شده در صرافی‌ها در حال حاضر کمتر از همیشه است. پیش از این، کمترین بیت کوین‌های سپرده‌گذاری‌شده در صرافی‌های متمرکز مربوط به ۱۲ مارس ۲۰۲۰ (۲۲ اسفند ۹۸) می‌شد و بیش از سه میلیون بیت کوین بود. گفتنی است که بیشترین بیت کوین‌های هولد شده به‌ترتیب در صرافی‌های کوین بیس، بایننس، اوکی‌ایکس، هوبی و کراکن قرار دارند.

نقشه بازار

روز سبز بازار رمزارزها/بیت کوین به روند صعودی برمی‌گردد؟

کد خبر 577109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.